Raiffeisen Polbank nie przedłużył kontraktu reklamowego z Justyną Kowalczyk. Według banku nie chodzi o depresję

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. YouTube
Fot. YouTube

Justyna Kowalczyk nie jest już twarzą Raiffeisen Polbank. Reklamowy kontrakt, jaki łączył mistrzynię nart i austriacki bank zakończył się kilka dni temu. Z nieoficjalnych informacji wynika, że nie został przedłużony - dowiedział się dziennik.pl.

Mistrzyni olimpijska miała umowę sponsorską z bankiem od 2010 r. Została ona przedłużono w 2012 r. na kolejne dwa lata. Kowalczyk była główną postacią marketingowej strategii po przejęciu przez Raiffeisen Polbanku.

Gdy przed kilkoma tygodniami narciarka opowiedziała w mediach o swoich problemach z depresją, wielu zastanawiało się nad tym, jak w tej sytuacji zachowa się bank.

Nasz informator twierdzi jednak, że zakończenie współpracy nie ma nic wspólnego ze stanem zdrowia Kowalczyk

— pisze dziennik.pl.

Gazeta przytacza również oświadczenie Raiffeisen Polbank w tej sprawie.

Wcześniejszy kontrakt z Justyną Kowalczyk zawarty był na okres dwóch lat. Właśnie dobiegł końca. Obecnie rozmawiamy na temat dalszej współpracy. Informacje o szczegółach będziemy mogli przekazać po zakończeniu rozmów

— poinformowała Izabela Kochańska, dyrektor departamentu marketingu detalicznego Raiffeisen Polbank.

bzm/dziennik.pl

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych