Joanna Koroniewska jest gospodynią programu „Pogotowie ratunkowe” na antenie TVP1. Wciela się tam w rolę doradcy, który pomaga ludziom w zarządzaniu finansami. Ostatnio Koroniewska pomogła wyjść na prostą szkole nauki jazdy z Sosnowca. Jak to zrobiła?
Po pierwsze zmieniona została nazwa szkoły z „Auto-Rem” na „Ale jazda!”. Agencja reklamowa zajęła się przygotowaniem specjalnych materiałów reklamowo-promocyjnych: banerów, ulotek i plakatów. Postarała się również o wygląd samochodów szkoleniowych.
Na tym nie koniec. Właściciel i instruktor został wysłany na szkolenie psychologiczne, które pozwoli mu lepiej przygotować kursantów na stres związany z egzaminem na prawo jazdy.
Koroniewskiej udało się również uświadomić właścicielowi, jak ważna jest promocja firmy i docieranie do klientów za pośrednictwem Internetu. Dzięki temu szkoła zorganizowała akcję w kinie i pojawiła się na portalach społecznościowych.
Uwagę kursantów mają przyciągać również ogromne banery wywieszone w oknach firmy. I oczywiście atrakcyjne ceny za kursy.
Jak widać, najprostsze rozwiązania bywają najskuteczniejsze. Zresztą nie tylko w biznesie.
bzm/se.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gwiazdy/199820-zmiana-nazwy-na-atrakcyjniejsza-kursy-dla-instruktorow-i-promocja-w-internecie-koroniewska-reanimowala-szkole-nauki-jazdy
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.