Zmiana nazwy na atrakcyjniejszą, kursy dla instruktorów i promocja w Internecie - Koroniewska reanimowała szkołę nauki jazdy

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. YouTube
Fot. YouTube

Joanna Koroniewska jest gospodynią programu „Pogotowie ratunkowe” na antenie TVP1. Wciela się tam w rolę doradcy, który pomaga ludziom w zarządzaniu finansami. Ostatnio Koroniewska pomogła wyjść na prostą szkole nauki jazdy z Sosnowca. Jak to zrobiła?

Po pierwsze zmieniona została nazwa szkoły z „Auto-Rem” na „Ale jazda!”. Agencja reklamowa zajęła się przygotowaniem specjalnych materiałów reklamowo-promocyjnych: banerów, ulotek i plakatów. Postarała się również o wygląd samochodów szkoleniowych.

Na tym nie koniec. Właściciel i instruktor został wysłany na szkolenie psychologiczne, które pozwoli mu lepiej przygotować kursantów na stres związany z egzaminem na prawo jazdy.

Koroniewskiej udało się również uświadomić właścicielowi, jak ważna jest promocja firmy i docieranie do klientów za pośrednictwem Internetu. Dzięki temu szkoła zorganizowała akcję w kinie i pojawiła się na portalach społecznościowych.

Uwagę kursantów mają przyciągać również ogromne banery wywieszone w oknach firmy. I oczywiście atrakcyjne ceny za kursy.

Jak widać, najprostsze rozwiązania bywają najskuteczniejsze. Zresztą nie tylko w biznesie.

bzm/se.pl

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych