Sympatyczny pulchny ludek z reklamy znanej sieci hipermarketów nie będzie już jej twarzą.
Tesco zmieniło agencję, która tworzy kampanie reklamowe firmy. Teraz za reklamy będzie odpowiedzialna firma Red8 - podaje press.pl.
Przypomnijmy, że postaci Henia i jego żony Krysi wymyśliła agencja PZL.
Bardzo lubiłem ten koncept, bo był jednym z ostatnich, które się w polskiej reklamie w ogóle dało oglądać. Nie wydaje mi się, by już się przeżył czy wyczerpał. Jeszcze wiele można było z niego wycisnąć. To dziwne, że koncepty słabe żyją bardzo długo, a dobre zamieniane są na gorsze, tak jak to stało się w przypadku Biedronki -
mówi press.pl Michał Nowosielski, dyrektor kreacji BBDO Warszawa.
Maciej Gąsiorowski/press.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gwiazdy/102122-henio-stracil-prace