Konkurencja między sieciami handlowymi Biedronka i Lidl weszła w nowy, jeszcze ostrzejszy etap. Biedronka zaczęła wysyłać do posiadaczy karta Moja Biedronka smsy, w których chwali się swoimi promocjami, jednocześnie wprost podkreślając, że dane produkty są droższe w Lidlu. Cała sytuacja wywołała burzę w sieci.
Część komentujących w sieci jest rozbawiona całą sytuacją, inni zażenowani postawą Biedronki. Akcja marketingowa portugalskiej sieci handlowej na pewno odbiła się dużym echem, pytanie tylko, czy właśnie o ten typ rozgłosu chodziło Biedronce.
Nie ma miękkiej gry.
Jakby mało było już wojny na górze Lidl i Biedronka postanowiły iść drogą PO-PIS. Czekamy na zobowiązania polityczne. Oczywiście nie wierzę, że są to jakieś pojedyncze przypadkowe wpisy, tylko doskonale zaplanowana i dogadana kampania przez obie firmy.
Co ta Biedronka
Widzę, że wojna marketingowa między Biedronką a Lidlem wchodzi w nową fazę
@Biedronka rozsyła smsy, w których informuję, że u nich papier toaletowy jest tańszy niż w @PlLidl. Nie wiem tylko w którym jest więcej listków. Przydałyby się też niezależne testy wytrzymałości
Czy to co robi Biedronka jest wgl legalne?!
UOKiK powinien wreszcie zaorać tę medialną wojenkę między Lidlem a Biedronką, to się robi coraz bardziej żałosne.
Słaba komunikacja Biedronki z klientami. Dlaczego? Otóż nigdy w sprzedaży nie mówi się źle o konkurencji. Poleciało tandetą
tkwl/X
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/680786-biedronka-wysyla-smsy-uderzajace-w-lidla-burza-w-sieci