Ubezpieczyciele od dawna rozwijają zdalne kanały sprzedaży, choć w przypadku ubezpieczeń na życie i zdrowie optymalną ofertę gwarantuje bezpośredni kontakt z agentem. Muszą jednak inwestować w platformy technologiczne, bowiem w ubezpieczeniach powszechnym zjawiskiem jest efekt ROPO (ang. Research Online Purchase Offline): najpierw porównywanie ofert w kanale on-line, a następnie dokonanie zakupu w kanale off-line.
Technologia ma coraz większe znaczenie w budowaniu pozycji firm ubezpieczeniowych. Klienci coraz częściej oczekują produktów, które mogą kupić przez smartfon czy internet. I nie można tego trendu lekceważyć.
Nowoczesne technologie na rynku ubezpieczeń już dziś zmieniają interakcję z klientem. Branża ubezpieczeniowa wykorzystuje wielokanałowość poprzez zapewnienie takiej samej oferty, bez względu na to, czy klient pojawi się u agenta, zadzwoni na call center lub połączy się za pomocą komputera…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 5,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/656124-marek-jaslan-internetowy-skok-polis