„Chciałbym żeby Alior Bank był wyróżniającym się pracodawcą. Rozumiem to tak, że Alior Bank dba o zdrowie swoich pracowników i kładzie duży nacisk na profilaktykę zdrowotną” – Grzegorz Olszewski, prezes Alior Banku, w rozmowie z portalem wGospodarce.pl.
Prezes Olszewski zwraca uwagę na niezbędną dla banków integracje zespołu IT z „biznesem”.
Jeśli bank chce się szybko dostosowywać do zmian rynkowych musi spełniać jeden warunek – zadbać o głęboką integrację zespołu IT z „biznesem”, czyli ludźmi odpowiadającymi za opracowanie produktu. „Biznes” musi rozumieć obszar technologii, a IT – dobrze zrozumieć „biznes”, klienta i powody, dla których powstaje określone narzędzie. My tworzymy produkt, jego jakość ciągle wzrasta, zdobywamy rynek, co przekłada się ostatecznie na wzrost motywacji pracowników, którzy szybciej widzą efekty swojej pracy
– mówi prezes Alior Banku.
Olszewski mówi też o ofercie banku dla najmłodszych.
Rozwiązania dla młodego klienta są inne, niż dla rodzica czy dziadka. My stawiamy na personalizację, czyli dostosowanie narzędzia mobilnego do oczekiwań użytkownika. Dzięki aplikacji dla najmłodszych, dziecko w wieku 7 lat będzie miało np. możliwość poproszenia o kieszonkowe. Udostępnimy również dla niego panel edukacyjny. To właśnie jeden z elementów szeroko pojmowanej edukacji Alior Banku
– czytamy.
Wdrażamy nową bankowość internetową i mobilną. Część działań już została udostępniona, chociażby „rachunek dla mikro”, gdzie proces otwarcia rachunku trwa maksymalnie dwie minuty. To jest ewenement, ten czas został skrócony z kilkunastu do dwóch minut
– mówi Olszewski.
Wsparcie pracowników
Ważną kwestia, na którą uwagę zwraca prezes Alior Banku, jest stosunek firmy do pracownika.
Chciałbym żeby Alior Bank był wyróżniającym się pracodawcą. Rozumiem to tak, że Alior Bank dba o zdrowie swoich pracowników i kładzie duży nacisk na profilaktykę zdrowotną. W zeszłym roku daliśmy pracownikom dodatkowy dzień urlopu na nieobowiązkowe badania medyczne – „Dzień na U”. 40 proc. pracowników już skorzystało z tego dnia. To bardzo ważne, bo brak profilaktyki zdrowia w Polsce jest problemem społecznym
– przekonuje.
Zwraca też uwagę na bezpieczeństwo klientów Alior Banku.
Bardzo ważny jest element bezpieczeństwa klientów. W tej dziedzinie mamy taką strategię, że mniej mówimy, ale staramy się działać i podnosić bezpieczeństwo klientów, także edukując. Kanały zdalne dają nam świetną możliwość komunikowania się z klientami i informowania ich o bieżących zagrożeniach i podnoszeniu świadomości w zakresie bezpieczeństwa
– mówi Grzegorz Olszewski.
mly/wGospodarce.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/635887-prezes-alior-banku-bezpieczenstwo-klientow-bardzo-wazne
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.