W LINK4 zbudowaliśmy szerokie kompetencje w obszarze zaawansowanej analityki danych, które wykorzystujemy praktycznie we wszystkich procesach biznesowych, także w marketingu – mówi Patrycja Kotecka, członek zarządu i dyrektor Pionu Marketingu Towarzystwa Ubezpieczeniowego LINK4.
Czy ubezpieczenia to nudny temat do reklamy?
Patrycja Kotecka: O nie, wręcz przeciwnie. Ubezpieczenia, które chronią nasze życie, zdrowie i majątek, muszą przede wszystkim budzić pozytywne emocje oraz gwarantować poczucie bezpieczeństwa. Zgadzam się z panem, że w dynamicznie zmieniających się realiach współczesnego świata dla postronnego obserwatora branża ubezpieczeniowa może się wydawać mało pasjonująca. Ale to pozory. Każdego dnia nasi eksperci od aktuariatu, zarządzania ryzykiem i bezpieczeństwem,…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 7,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/622562-wywiad-gazety-bankowej-kotecka-pomyslowosc-swiata-reklamy