Cyberbezpieczeństwo, chmura obliczeniowa, sztuczna inteligencja, Big Data, rozwiązania poprawiające doświadczenia klienta w kontakcie z firmą – to technologie, w które coraz szerzej inwestują spółki ubezpieczeniowe w Polsce. Ich zarządy coraz mocniej uświadamiają sobie, że pozycja rynkowa i wyniki finansowe w coraz większym stopniu zależą od sukcesu rozwiązań cyfrowych.
W opublikowanym we wrześniu tego roku przez firmę doradczą Deloitte raporcie „Digital frontier: A technology deficit in the boardroom” 85 proc. prezesów oceniło, że ich firmy w okresie pandemii przyśpieszyły digitalizację. Analiza ujawniła też ciągłe niedoinwestowanie w technologię i często zbyt małe zaangażowanie zarządów w transformację cyfrową.
Ankietę przeprowadzono na początku 2022 r. wśród 551 przedstawicieli zarządów…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 7,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/619867-marek-jaslan-cyfrowa-polisa-na-rynkowy-sukces