W 2021 r PKN Orlen i Ruch otworzą pierwszych 40 punktów sprzedaży detalicznej pod marką Orlen w Ruchu - oświadczył w poniedziałek prezes PKN Orlen Daniel Obajtek. Jak przypomniał, koncern planuje zainwestować w detal 11 mld zł do 2030 r.
CZYTAJ TAKŻE:
Nowe punkty pod marką Orlen w Ruchu
Jak dodał Obajtek, docelowo w ciągu 5 lat punktów pod marką Orlen w Ruchu ma powstać 900.
Detal dla Orlenu jest bardzo ważnym pionem uzyskiwania dochodów i z roku na rok uzyskuje coraz lepsze wyniki
— stwierdził Obajtek na konferencji prasowej. Przypomniał, że EBITDA dla segmentu wyniosła 3 mld zł w 2019 r., a w 2020 r. już 3,3 mld zł.
5,5 tys. punktów odbioru paczek. Inwestycja w usługi kurierskie
PKN Orlen planuje w tym roku uruchomić 5,5 tys. punktów odbioru paczek. Spółka planuje też uruchomić 500 automatów do odbioru paczek - Powiedział podczas poniedziałkowej konferencji prasowej prezes PKN Orlen Daniel Obajtek.
Bardzo mocno będziemy inwestować w usługi kurierskie. W tym roku powstanie 5,5 tys. punktów odbioru paczek, a w ciągu pięciu lat około 10 tys. punktów odbioru paczek
— powiedział Obajtek.
W tym roku zaczynamy stawiać automaty do paczek. W tym roku powstanie 500 automatów do odbioru paczek
— dodał. Zapowiedział też, że w ciągu dwóch lat powstanie około 2 tys. automatów do paczek, a w ciągu kilkunastu lat ich liczba wzrośnie do około 10 tys.
Jak dodał, Orlen zainwestuje w usługi kurierskie.
Prezes PKN Orlen poinformował, że na polskim rynku pojawi się nowa marka - „Orlen w Ruchu”.
Dziś ogłaszamy nową markę. Nową markę, która pojawi się na polskim rynku - „Orlen w Ruchu”
— powiedział na konferencji prasowej Obajtek.
Orlen będzie rozwijał kolportaż prasy
Rozwiniemy zarówno markę „Orlen w Ruchu” i utrzymamy wszelkie parametry, by sprzedaż pozapaliwowa zdecydowanie wzrosła - zapewnił w poniedziałek prezes PKN Orlen Daniel Obajtek. Jak dodał, Orlen będzie rozwijał kolportaż prasy.
Orlen nie schodzi z kolportażu prasy. Orlen będzie rozwijał kolportaż prasy, ale to wymaga pewnego procesu optymalizacji, łączenia kolportażu, pewnej wspólnej logistyki, tak byśmy mogli to zoptymalizować
— powiedział na konferencji prasowej Obajtek.
Jak mówił, Orlen prowadzi wiele produktów pod własną marką; również te produkty będą zastosowane w tych punktach, które będą się nazywać „Orlen w Ruchu”.
Rozwiniemy zarówno markę +Orlen w Ruchu+, jak i utrzymamy wszelkie parametry, by sprzedaż pozapaliwowa jeszcze zdecydowanie wzrosła
— zapewnił prezes PKN Orlen.
Chcąc być stabilnym koncernem, musimy się rozwijać
— dodał.
Ruch posiada wiele punktów sprzedaży. Częściowo są to bardzo dobre lokalizacje. W związku z tym musimy wykorzystać potencjał i doświadczenie drugiej firmy, by jeszcze szybciej się rozwijać
— mówił.
wkt/PAP
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/538290-wielkie-inwestycje-pkn-orlen-obajtek-oglasza-nowa-marke