Patrycja Kotecka, członkini zarządu Link4 w rozmowie z portalem Wirtualne Media wskazała najważniejsze trendy i wydarzenia 2020 roku, oraz wyzwania przed jakimi staje branża.
W jej ocenie roku w mediach bez wątpienia jest Zygmunt Solorz, ponieważ „z sukcesem buduje synergie pomiędzy mediami online i offline”.
Ważnym etapem tej strategii była tegoroczna akwizycja Interii. W walce o zakup tego medium Solorz pokonał silnych konkurentów, w tym Wirtualną Polskę, Agorę i RASP. Przejęcie od grupy Bauer jednego z największych polskich portali internetowych idealnie wpisuje się w portfel jego biznesowego imperium i pozwala rozwijać medialno-telekomunikacyjnej grupie swoją pozycję na rynku reklamy online. Interia to jeden z największych portali horyzontalnych w Polsce zarówno pod względem realnych użytkowników, jak i liczby odsłon stron. Z jej usług co miesiąc korzysta ponad 6 milionów odbiorców. Solorz może wykorzystać w przyszłości Interię jako narzędzie do budowania silnej platformy VOD
— argumentuje.
Kotecka na rynku wyróżniła także aktywność prezesa TVP - Jacka Kurskiego.
CZYTAJ WIĘCEJ na portalu wGospodarce.pl.
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/537091-wydarzenia-i-trendy-2020-roku-wedlug-patrycji-koteckiej