Pandemia COVID-19 wprowadziła do naszego życia wiele niepewności. Pozorne zawieszenie nie zwalnia nas jednak z obowiązku działania. Tym bardziej że wiele zmian, szczególnie tych związanych z cyfryzacją, zostanie z nami na stałe. Poczta Polska ma wszelkie możliwości, żeby na nich skorzystać. Odważne decyzje podjęte dziś – zaprocentują w przyszłości – deklaruje Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej SA na łamach rocznika „Polski Kompas 2020”.
Rynek pocztowy w sposób szczególny odczuł zmiany, które wywołała pandemia COVID-19. Choć widok opustoszałych ulic polskich miast z przełomu marca i kwietnia 2020 r. mógł prowadzić do wniosku, że świat się na chwilę zatrzymał, to gdzieś, niewidoczna na pierwszy rzut oka, rozpędzała się cyfrowa rewolucja. Jej tempo rodzi konieczność szybkiego dostosowania się do zachodzących zmian i odpowiedzenia na oczekiwania rynku.…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 7,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/530021-zbudujemy-cyfrowa-marke