Spowodowany pandemią COVID-19 społeczny i gospodarczy lockdown był dla wszystkich testem z biznesowej odpowiedzialności i solidarności. Niespodziewanym egzaminem dla firm, zmuszającym do podejmowania szybkich, zdecydowanych działań w obronie pracowników, biznesu i całej gospodarki. Wierzę, że w dobie „nowej normalności” postępowanie według wypracowanej w tym czasie reguły: „zaangażowanie – zmiana – zobowiązanie”, pozwoli przywrócić polską gospodarkę na właściwe tory - ocenia Michał Mierzejewski, Prezes Philip Morris Polska i Kraje Bałtyckie na łamach „Polskiego Kompasu 2020”
Zaangażowanie
Pandemia wykazała wyraźnie, że w sytuacji globalnego zagrożenia wszyscy jesteśmy jednakowo bezbronni oraz uzmysłowiła nam, jak bardzo jesteśmy od siebie zależni i jak wzajemnie możemy sobie pomóc.…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 5,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/523421-przedsiebiorstwo-jak-dobry-obywatel