Wskaźnik klimatu konsumenckiego TNS Consumer Index w październiku ma wartość dodatnią, 7,2 pkt. W porównaniu do zeszłego miesiąca odnotowano wzrost o 1,4 pkt. proc. - wynika z sierpniowego badania firmy Kantar TNS.
Wzrost wartości wskaźnika TNS Consumer Index spowodowany jest poprawieniem się obu podwskaźników - sytuacji ekonomicznej kraju oraz kondycji finansowej gospodarstwa domowego
— czytamy w opracowaniu badania.
Jak wskazał Kantar TNS, w październiku wartość wskaźnika TNS Consumer Index oraz wszystkie wskaźnik tworzące TNS Consumer Index poprawiły się i w dalszym ciągu przyjmują wartości dodatnie.
Wskaźnik percepcji sytuacji ekonomicznej kraju wynosi w październiku 6,4 pkt.
Wartość wskaźnika wzrosła o 1,1 punktu procentowego w stosunku do poprzedniego miesiąca. Po raz kolejny wskaźnik jest po dodatniej stronie skali
— dodał Kantar TNS.
Jak napisano w informacji, „do poprawy wskaźnika przyczyniły się przede wszystkim lepsze notowania prognoz na przyszły rok - wzrost o 4 punkty procentowe - oraz ocena zmian sytuacji ekonomicznej w kraju, w której odnotowano wzrost o 1 punkt procentowy”.
Ocena obecnej sytuacji ekonomicznej Polski pogorszyła się o 2 punkty procentowe
— dodano.
Czytaj dalej na następnej stronie
Drukujesz tylko jedną stronę artykułu. Aby wydrukować wszystkie strony, kliknij w przycisk "Drukuj" znajdujący się na początku artykułu.
Wskaźnik klimatu konsumenckiego TNS Consumer Index w październiku ma wartość dodatnią, 7,2 pkt. W porównaniu do zeszłego miesiąca odnotowano wzrost o 1,4 pkt. proc. - wynika z sierpniowego badania firmy Kantar TNS.
Wzrost wartości wskaźnika TNS Consumer Index spowodowany jest poprawieniem się obu podwskaźników - sytuacji ekonomicznej kraju oraz kondycji finansowej gospodarstwa domowego
— czytamy w opracowaniu badania.
Jak wskazał Kantar TNS, w październiku wartość wskaźnika TNS Consumer Index oraz wszystkie wskaźnik tworzące TNS Consumer Index poprawiły się i w dalszym ciągu przyjmują wartości dodatnie.
Wskaźnik percepcji sytuacji ekonomicznej kraju wynosi w październiku 6,4 pkt.
Wartość wskaźnika wzrosła o 1,1 punktu procentowego w stosunku do poprzedniego miesiąca. Po raz kolejny wskaźnik jest po dodatniej stronie skali
— dodał Kantar TNS.
Jak napisano w informacji, „do poprawy wskaźnika przyczyniły się przede wszystkim lepsze notowania prognoz na przyszły rok - wzrost o 4 punkty procentowe - oraz ocena zmian sytuacji ekonomicznej w kraju, w której odnotowano wzrost o 1 punkt procentowy”.
Ocena obecnej sytuacji ekonomicznej Polski pogorszyła się o 2 punkty procentowe
— dodano.
Czytaj dalej na następnej stronie
Strona 1 z 2
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/365902-sytuacja-ekonomiczna-i-kondycja-finansow-polakow-daja-efekt-kantar-tns-wzrasta-klimat-konsumencki