PKN Orlen chce wprowadzić na rynek własną markę napojów izotonicznych. Spółka szuka ich producenta. Napoje o smaku wieloowocowym, cytrynowym i pomarańczowym, byłyby sprzedawane na stacjach płockiego koncernu. Oferty można składać do 31 sierpnia.
Firma PKN Orlen chce nieustannie poprawiać swoją efektywność ekonomiczną oraz pozycję rynkową, dlatego też podjęta została decyzja dla rozpoczęcia procesu wyboru producenta napojów izotonicznych pod marką własną należącą do PKN Orlen
— podkreślił płocki koncern w ogłoszonym w czwartek zapytaniu ofertowym.
Jak zapowiedział PKN Orlen, spółka planuje podpisanie „umowy producenckiej” z wybranym w postępowaniu producentem napojów izotonicznych. Zaznaczył przy tym, iż chodzi o produkcję napojów o smaku wieloowocowym, cytrynowym i pomarańczowym w butelkach PET o pojemności 0,75 l.
PKN Orlen przypomniał jednocześnie, że sprzedaż produktów w kategorii, do której należą napoje izotoniczne, prowadzi na ponad 1200 własnych stacjach paliw.
W lipcu PKN Orlen informował o prowadzonym postępowaniu na wybór producenta napojów energetyzujących „pod marką własną Orlen do odsprzedaży detalicznej” na stacjach paliwowych płockiego koncernu w puszkach o pojemności 0,25 l, w tym o smaku mojito oraz sugar free i witaminowego, a także w puszkach o pojemności 0,33 l.
pc/PAP
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/353564-orlen-wprowadzi-na-rynek-napoje-izotoniczne-wlasnej-marki-koncern-jest-obecnie-na-etapie-wyboru-ich-producenta