Z badania wynika też, że 62 proc. ankietowanych w Polsce (45 proc. globalnie) uznało, że ich przedsiębiorstwa są dobrze przygotowane do odparcia zagrożeń związanych z cyberatakami. Zbliżony odsetek respondentów zadeklarował, że ich strategia odpowiada na wyzwania transformacji cyfrowej.
Zdaniem uczestników badania PwC i IBR najważniejszym zadaniem dla polskich firm rodzinnych na najbliższy rok będzie rozwój nowych produktów.
Badanie firm rodzinnych PwC prowadzi co dwa lata. Tegoroczne objęło 2802 osoby z 50 krajów, w tym 34 respondentów z Polski. Wszystkie ankietowane firmy miały przychody powyżej 10 mln dol. Polska wersja raportu powstała we współpracy z Instytutem Biznesu Rodzinnego - think tankiem zajmującym się pozyskiwaniem i upowszechnianiem wiedzy o firmach rodzinnych w Polsce.
ak/PAP
Drukujesz tylko jedną stronę artykułu. Aby wydrukować wszystkie strony, kliknij w przycisk "Drukuj" znajdujący się na początku artykułu.
Z badania wynika też, że 62 proc. ankietowanych w Polsce (45 proc. globalnie) uznało, że ich przedsiębiorstwa są dobrze przygotowane do odparcia zagrożeń związanych z cyberatakami. Zbliżony odsetek respondentów zadeklarował, że ich strategia odpowiada na wyzwania transformacji cyfrowej.
Zdaniem uczestników badania PwC i IBR najważniejszym zadaniem dla polskich firm rodzinnych na najbliższy rok będzie rozwój nowych produktów.
Badanie firm rodzinnych PwC prowadzi co dwa lata. Tegoroczne objęło 2802 osoby z 50 krajów, w tym 34 respondentów z Polski. Wszystkie ankietowane firmy miały przychody powyżej 10 mln dol. Polska wersja raportu powstała we współpracy z Instytutem Biznesu Rodzinnego - think tankiem zajmującym się pozyskiwaniem i upowszechnianiem wiedzy o firmach rodzinnych w Polsce.
ak/PAP
Strona 2 z 2
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/318400-rodzinne-firmy-ruszaja-na-podboj-zagranicy-65-proc-z-nich-planuje-w-ciagu-pieciu-lat-zdobyc-kolejne-rynki-poza-polska?strona=2