Bogucki dodał, że trzeba szukać pieniędzy na wzmożenie promocji polskiej żywności, ale potrzeba przede wszystkim spójnej polityki.
Jako rząd Prawa i Sprawiedliwości mamy ten komfort, że nie konkurujemy między ministerstwami. (…) Podejmujemy wspólne działania, by ta polityka była spójna, bardzie efektywna, a promocja przez to tańsza
— zaznaczył.
Nasze hasło, użyte także podczas ŚDM - „Polska smakuje” - tłumaczone na wszystkie języki świata, przyjmuje się bardzo dobrze. Odnosi się to do żywności i w ogóle całej naszej oferty
— mówił.
Dodał zaraz wiceminister:
Mam nadzieję, że wszystkie służby rozumieją interes kraju i go realizują.
Jacek Bogucki powiedział również, że rząd chce odwrócić działania promocyjne, jakie dotychczas prezentowano. Promowano do tej pory ludzi i instytucje, a należy reklamować polską żywność.
A jeśli uda się osiągnąć w zakresie sprzedaży na rynkach światowych dobre efekty i poprawi się przez to opłacalność produkcji rolnej, to rolnicy na pewno to docenią
— mówił.
To proces, który trwa. Ale efekty już widać. Oby tak dalej nam się udawało. Mam nadzieję, że do końca roku osiągniemy 30 rynków
— dodał.
Wiceminister wyraził też ubolewanie, że do tej pory państwo nie dbało o producentów i zaakcentował, że to musi się zmienić.
Na komentarz prowadzącego rozmowę, że jest to sektor, który pod względem handlu zagranicznego jest jednym z bardziej rentownych w polskiej gospodarce, Bogucki odparł:
Trzeba pamiętać, że mamy rezerwy, ale i zagrożenia. Jest ogromna konkurencja i potrzeba tutaj intensywnej polityki.
Zaznaczył, że wszystkie działania eksportowe i sprzedaż nadwyżki żywności służą ostatecznie pomocy rolnikom i zwiększeniu ich dochodów.
ak/Radio Maryja/TV Trwam
Drukujesz tylko jedną stronę artykułu. Aby wydrukować wszystkie strony, kliknij w przycisk "Drukuj" znajdujący się na początku artykułu.
Bogucki dodał, że trzeba szukać pieniędzy na wzmożenie promocji polskiej żywności, ale potrzeba przede wszystkim spójnej polityki.
Jako rząd Prawa i Sprawiedliwości mamy ten komfort, że nie konkurujemy między ministerstwami. (…) Podejmujemy wspólne działania, by ta polityka była spójna, bardzie efektywna, a promocja przez to tańsza
— zaznaczył.
Nasze hasło, użyte także podczas ŚDM - „Polska smakuje” - tłumaczone na wszystkie języki świata, przyjmuje się bardzo dobrze. Odnosi się to do żywności i w ogóle całej naszej oferty
— mówił.
Dodał zaraz wiceminister:
Mam nadzieję, że wszystkie służby rozumieją interes kraju i go realizują.
Jacek Bogucki powiedział również, że rząd chce odwrócić działania promocyjne, jakie dotychczas prezentowano. Promowano do tej pory ludzi i instytucje, a należy reklamować polską żywność.
A jeśli uda się osiągnąć w zakresie sprzedaży na rynkach światowych dobre efekty i poprawi się przez to opłacalność produkcji rolnej, to rolnicy na pewno to docenią
— mówił.
To proces, który trwa. Ale efekty już widać. Oby tak dalej nam się udawało. Mam nadzieję, że do końca roku osiągniemy 30 rynków
— dodał.
Wiceminister wyraził też ubolewanie, że do tej pory państwo nie dbało o producentów i zaakcentował, że to musi się zmienić.
Na komentarz prowadzącego rozmowę, że jest to sektor, który pod względem handlu zagranicznego jest jednym z bardziej rentownych w polskiej gospodarce, Bogucki odparł:
Trzeba pamiętać, że mamy rezerwy, ale i zagrożenia. Jest ogromna konkurencja i potrzeba tutaj intensywnej polityki.
Zaznaczył, że wszystkie działania eksportowe i sprzedaż nadwyżki żywności służą ostatecznie pomocy rolnikom i zwiększeniu ich dochodów.
ak/Radio Maryja/TV Trwam
Strona 2 z 2
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/303358-wiceminister-rolnictwa-prowadzimy-intensywna-promocje-polskich-produktow-podczas-sdm-wydano-pielgrzymom-ponad-100-ton-zywnosci-wideo?strona=2
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.