Tomasz Lis jednak próbował kuglować z reklamą. Komisja Etyki TVP zauważyła kryptoreklamę, ale nie uznała tego za złamanie etyki

Fot. natemat.pl
Fot. natemat.pl

Tomasz Lis jednak uprawiał kryptoreklamę? Komisja Etyki odważyła się wreszcie skrytykować medialnego „pluszaka”.

CZYTAJ TAKŻE: A jednak wstyd? Tomasz Lis ukrył swoją reklamę napoju energetycznego. "Usuwający miał coś na sumieniu i chce się wybielić na przyszłość"

Komisja Etyki TVP oceniła wpis red. Lisa z marką znanego napoju i hotelu. Choć Komisja dość odważnie stwierdziła, że działania Lisa promującego marki bez zaznaczenia, że to jest reklama – „noszą znamiona kryptoreklamy”, to nie postawiał kropki nad i i nie uznała, że to złamanie etyki TVP.

Komisja Etyki przypomina, że dziennikarze związani z Telewizją Polską mają obowiązek szczególnej staranności w przestrzeganiu Zasad etyki dziennikarskiej, gdyż każdy przypadek ich naruszenia obniża poziom zawodowych standardów

- napisano w komunikacie, który otrzymał portal Wirtualnemedia.pl.

Ta sama komisja w ubiegłym tygodniu nie miała problemu z uznaniem za niezgodne z zasadami etyki dziennikarskiej TVP Macieja Kurzajewskiego za reklamę jednego z banków. Dostał za to zakaz występowania na antenie. Podobny zakaz otrzymała Marzena Rogalska z programu „Pytanie na śniadanie” na Dwójce za reklamę jednego z dyskontów spożywczych.

Slaw/ Wirtualnemedia.pl

CZYTAJ WIĘCEJ: Czy każdy może sobie kupić głównego publicystę TVP? Tomasz Lis w żywiole: biegnie w maratonie reklam i product placement parówkowego portalu

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych