Ostatnie dni promocji

Pomoc - Najczęściej zadawane pytania

Czym jest Sieć Przyjaciół i jaki jest zakres usług realizowanych w ramach dostępu do Sieci Przyjaciół?

Sieć Przyjaciół to społeczność czytelników serwisu internetowego wPolityce.pl oraz tygodnika „Sieci”.

    W skład usług dostępu do Sieci Przyjaciół wchodzi:
  1. dostęp do najciekawszych publikacji tygodnika „Sieci” i zamkniętych treści portalu wPolityce.pl w zakładce Premium+ w technologii HTML,
  2. dostęp do e-wydań tygodnika „Sieci” w formacie PDF,
  3. dostęp do e-wydań magazynu „wSieci Historii” w formacie PDF,
  4. dostęp do e-wydań magazynu „Sieci Extra” w formacie PDF,
  5. dostęp do archiwalnych e-wydań tygodnika „Sieci”, magazynu „wSieci Historii” w formacie PDF od 2017 r.

Po zakończeniu subskrypcji wszystkie e-wydania tygodnika „Sieci” i magazynu „wSieci Historii”, które ukazały się, gdy Państwa subskrypcja była aktywna, pozostaną widoczne i będą dostępne na Koncie Czytelnika, pozostałe usługi stają się nieaktywne.

Z publikacji można korzystać zarówno na komputerze stacjonarnym, przenośnym, jak i na innych urządzeniach mobilnych (tablety, smartfony, e-czytniki, które obsługują format PDF).

Jak kupić usługi dostępu do Sieci Przyjaciół?

    W celu skorzystania z usług użytkownik powinien:
  1. odwiedzić stronę ofertową Sieci Przyjaciół – siec.wpolityce.pl/oferta, a następnie dokonać wyboru okresu subskrypcji;
  2. zalogować się do serwisu wPolityce.pl, a w przypadku nieposiadania Konta Czytelnika – dokonać rejestracji w serwisie;
  3. wybrać rodzaj usługi oraz sposób płatności spośród dwóch możliwości: płatność jednorazowa / płatność cykliczna (pobierana automatycznie z karty płatniczej w związku z wyborem subskrypcji autoodnawialnej);
    Usługa w formie subskrypcji autoodnawialnej jest świadczona wyłącznie na rzecz użytkowników, którzy dokonali płatności kartą płatniczą;
  4. zapoznać się, a następnie zaakceptować Regulamin serwisów internetowych Fratria sp. z o.o. oraz Regulamin świadczenia usługi dostępu do Sieci Przyjaciół;
  5. złożyć zamówienie, podać kraj stałego pobytu oraz uiścić stosowną, zgodną z cennikiem opublikowanym w serwisie, opłatę za zakup elektronicznej subskrypcji.
    Płatności można dokonać za pomocą karty płatniczej, przelewem elektronicznym, korzystając ze strony internetowej banku lub za pośrednictwem BLIK.

Uwaga: użytkownik powinien złożyć dyspozycję płatności bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Jeżeli użytkownik nie dokona płatności natychmiast po złożeniu zamówienia, zamówienie zostanie oznaczone na koncie czytelnika jako zamówienie anulowane. W takim przypadku zamówienie powinno zostać złożone ponownie.

Czy muszę mieć aktywne konto w serwisie internetowym wPolityce.pl, aby korzystać z usług dostępu do Sieci Przyjaciół?

Tak, korzystanie z usług dostępu do Sieci Przyjaciół możliwe jest po zarejestrowaniu/zalogowaniu się na Konto Czytelnika wPolityce.pl konto.wpolityce.pl. Państwa unikalny login i hasło pozwalają nam zapamiętać wszystkie opłacone przez Państwa subskrypcje. Po zarejestrowaniu konta w serwisie na podany przy rejestracji adres e-mail zostanie wysłany link z prośbą o aktywację konta. Aktywację konta należy przeprowadzić niezwłocznie, a w razie problemów technicznych polecamy skontaktować się nami za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej: e-prenumerata@fratria.pl.

Jak można korzystać z opłaconej usługi dostępu do Sieci Przyjaciół?

Aby korzystać z aktywnej subskrypcji, wystarczy zalogować się w serwisie internetowym wPolityce.pl, korzystając ze strony internetowej Konta Czytelnika – konto.wpolityce.pl używając wybranego przy rejestracji loginu i hasła.

    Po zalogowaniu się użytkownik ma dostęp do:
  • najciekawszych publikacji tygodnika „Sieci” i zamkniętych treści portalu wPolityce.pl - wpolityce.pl/premium
  • wersji PDF tygodnika „Sieci”, magazynu „wSieci Historii” oraz „Sieci Extra” na swoim Koncie Czytelnika konto.wpolityce.pl w zakładce Moje Wydania w górnej części ekranu. Z plików można korzystać online lub zapisać je na komputerze, tablecie, smartfonie, e-czytnikach czytających pliki PDF.

Dlaczego pomimo otrzymania potwierdzenia zakupu nie mogę korzystać z usługi dostępu do Sieci Przyjaciół?

Jeśli użytkownik chce korzystać z usług zaraz po zapłacie, wymagana jest dodatkowa zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy. Zgoda winna być zaznaczona przed dokonaniem płatności, zgodnie z instrukcją na stronie. W przeciwnym wypadku subskrypcja rozpocznie się po 14 dniach od dnia zakupu.

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta użytkownik, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia. Użytkownik może przed upływem tego terminu zrezygnować z prawa do odstąpienia, wyrażając zgodę na utratę uprawnień.

W jaki sposób mogę zrezygnować z autoodnawialnej subskrypcji Sieci Przyjaciół?

    Użytkownik może w każdym czasie zrezygnować z subskrypcji autoodnawialnej:
  1. samodzielnie, poprzez anulowanie subskrypcji autoodnawialnej w ustawieniach Konta Czytelnika, jednakże nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem kolejnego okresu subskrypcji;
  2. wysyłając odpowiednią prośbę na adres poczty elektronicznej: e-prenumerata@fratria.pl, jednakże nie później niż w ciągu 7 dni przed rozpoczęciem kolejnego okresu subskrypcji.

Rezygnacja z Subskrypcji autoodnawialnej wiąże się z zaprzestaniem pobierania płatności cyklicznych.

Czy w przypadku rezygnacji z subskrypcji autoodnawialnej otrzymam zwrot środków za numery nieotrzymane w danym miesiącu?

Nie dokonujemy zwrotów części pobranej opłaty. Dokonanie zamówienia i uiszczenie opłaty wiąże się z uzyskaniem dostępu do określonych treści w danym okresie subskrypcji. Prenumerata wygaśnie w dniu, w którym minie ostatni opłacony okres subskrypcji.

Co trzeba zrobić, aby mieć dostęp do wydań tygodnika „Sieci”, magazynu „wSieci Historii” oraz wydań „Sieci Extra” uruchamianych w formacie PDF, będąc offline?

Aby mieć dostęp do subskrybowanych wydań w formacie PDF w wersji offline, należy po zalogowaniu się do Konta Czytelnika w serwisie wPolityce.pl pobrać plik w formacie PDF z wybranym wydaniem czasopisma i zapisać go na wybranym urządzeniu (na komputerze, tablecie, smartfonie, e-czytnikach umożliwiających odtworzenie pliku w formacie PDF).

Subskrybuję tygodnik „Sieci” przez Apple App Store, Google Play, e-kiosk.pl, e-prasa.pl, nexto.pl, e-gazety. Czy mogę za darmo korzystać także z usług dostępu do Sieci Przyjaciół?

Przykro nam, ale zamówienia składane przy wykorzystaniu innych platform zakupowych, nie podlegają łączeniu. Użytkownik ma możliwość skorzystania z usług oferowanych w ramach dostępu do Sieci Przyjaciół, jedynie korzystając bezpośrednio z serwisu wPolityce.pl – siec.wpolityce.pl/oferta.

Jestem prenumeratorem papierowej wersji „Sieci” lub „wSieci Historii”. Czy mogę bezpłatnie skorzystać z usług dostępu do Sieci Przyjaciół?

Przykro nam, obecnie te oferty nie są łączone. Użytkownik ma możliwość skorzystania z usług oferowanych w ramach dostępu do Sieci Przyjaciół jedynie, korzystając bezpośrednio z serwisu wPolityce.pl – siec.wpolityce.pl/oferta.

Mieszkam za granicą. Czy mogę korzystać z usług dostępu do Sieci Przyjaciół?

Tak, korzystanie z usług dostępu do Sieci Przyjaciół, kiedy jest się za granicą, jest możliwe.

Jakiego typu płatności obsługujecie?

Obsługujemy wyłącznie płatności elektroniczne dokonane kartą płatniczą lub kredytową, za pomocą bezpośredniego przelewu elektronicznego z konta bankowego i płatności za pośrednictwem systemu BLIK. Realizację płatności zapewnia operator – eCard SA. Operator zapewnia bezpieczeństwo transakcji oraz zachowanie poufności danych.

Czy mogę zapłacić za realizację usługi dostępu do Sieci Przyjaciół poprzez SMS lub wykonując zwykły przelew bankowy?

Realizacja płatności poprzez SMS lub zwykły przelew bankowy nie jest możliwa. Obsługujący nas operator płatności – eCard SA, współpracuje z największymi bankami w Polsce, co umożliwia bezpieczne i ekspresowe wykonanie bezpośredniego przelewu elektronicznego. Subskrypcję można też opłacić kartą płatniczą lub kredytową.

Na jakich urządzeniach można korzystać z usługi dostępu do Sieci Przyjaciół?

Usługa dostępu do Sieci Przyjaciół obsługiwana jest na stacjonarnych komputerach: PC, Mac, MacBooki, laptopy, tablety, smartfony i e-czytniki, w systemach operacyjnych: Windows, Android, iOS. Rekomendujemy korzystanie z urządzeń z popularnymi przeglądarkami internetowymi (Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari). W przypadku e-czytników prosimy upewnić się, że potrafią obsłużyć pliki PDF. Jeżeli masz problem z usługami dostępu do Sieci Przyjaciół na swoim urządzeniu, zgłoś się do nas na adres: e-prenumerata@fratria.pl.

W jaki sposób mogę otrzymać fakturę za wykupienie usługi dostępu do Sieci Przyjaciół?

W trakcie składania zamówienia, po wybraniu okresu i rodzaju subskrypcji, prosimy o zaznaczenie w zakładce „Faktura” pola „Jestem przedsiębiorcą. Chcę fakturę”, a następnie o podanie niezbędnych danych. W ciągu trzech dni roboczych od daty uiszczenia opłaty faktura w formacie pliku PDF zostanie przesłana na adres elektroniczny podany przy zakładaniu Konta Czytelnika. W przypadku chęci otrzymania faktury w formie papierowej prosimy o przesłanie niniejszej prośby na adres poczty elektronicznej: e-prenumerata@fratria.pl.

Jak mogę złożyć reklamację?

Prosimy o kontakt na adres: e-prenumerata@fratria.pl lub poprzez zakładkę „Kontakt” na Koncie Czytelnika.

e-prenumerata Sieci z książką w prezencie e-prenumerata Sieci z książką w prezencie e-prenumerata Sieci z książką w prezencie e-prenumerata Sieci z książką w prezencie

Używasz przestarzałej wersji przeglądarki Internet Explorer posiadającej ograniczoną funkcjonalność i luki bezpieczeństwa. Tracisz możliwość skorzystania z pełnych możliwości serwisu.

Zaktualizuj przeglądarkę lub skorzystaj z alternatywnej.

Quantcast