Prawo i Sprawiedliwość na wczorajszej konwencji samorządowej w Warszawie ujawniło hasło przyświecające ugrupowaniu w bieżącej kampanii wyborczej. PiS od soboty 2 marca publikuje w mediach społecznościowych serię spotów z hasłem „Jestem na tak”, w których młodzi ludzie z różnych polskich miast mówią o lokalnych problemach oraz wyrażają poparcie dla inwestycji - tych regionalnych, ale również tych strategicznych.
„Jesteśmy na tak”
Na konwencji samorządowej z udziałem prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego oraz części kandydatów do sejmików, a także na prezydentów miast, zaprezentowano serię kampanijnych spotów „Jesteśmy na tak”. Później filmiki wyborcze zamieszczono na profilach PiS w mediach społecznościowych.
Powiedz tak. Tak – dla wielkich inwestycji, tak – dla wsparcia polskich rodzin, tak – dla żłobka za rogiem, tak – dla drogi bez dziur, tak – dla twoich marzeń, tak – dla silnej Polski. Jesteśmy na tak
— podkreślono w jednym ze spotów.
CZYTAJ TAKŻE:
Rządowy Program Inwestycji Strategicznych
PiS pokazywało także kolejne krótkie nagrania, z udziałem młodych ludzi z różnych części Polski. Dziś m.in. z Gdańska i Bolesławca. W nowym spocie wystąpił także poseł Piotr Muller, były rzecznik rządu premiera Mateusza Morawieckiego.
Jestem za powstaniem słupskiego ringu miejskiego, czyli naszej wewnętrznej obwodnicy miasta. To możliwe dzięki Rządowemu Programowi Rozwoju Ziemi Słupskiej, który powstał za rządów Prawa i Sprawiedliwości
— podkreśla polityk.
W innych spotach wypowiadają się m.in. mieszkańcy Gdańska i Bolesławca.
Jestem na tak dla Nowej Świętokrzyskiej. Południowe dzielnice Gdańska to teren, gdzie mieszka ponad 100 tys. mieszkańców. Niestety, przez wieloletnie zaniedbania lokalnych władz, stoją oni w potężnych korkach. Na szczęście z Rządowego Programu Inwestycji Strategicznych Polski Ład pozyskano 80 proc. kosztów pierwszego etapu Nowej Świętokrzyskiej, czyli ponad 65 mln zł. Dzięki temu rozwój Gdańska jest możliwy
Jestem na tak dla modernizacji i rozbudowy Stadionu Miejskiego w Bolesławcu sfinansowanego m.in. z Rządowego Programu Inwestycji Strategicznych.
We wcześniejszych spotach podkreślano poparcie dla takich inwestycji zapoczątkowanych za rządów PiS, jak CPK, elektrownia jądrowa, terminal kontenerowy w Świnoujściu etc.
Widać, że w wyborach samorządowych PiS kieruje swój przekaz w znacznej mierze do osób młodych. Czas pokaże, czy uda się pozyskać tę grupę wyborców.
CZYTAJ TAKŻE:
aja/X
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/683793-jestesmy-na-tak-pis-publikuje-kolejne-spoty-ws-cpk