Kto „bogatemu” zabroni? Jak donoszą wirtualnemedia.pl., Kancelaria Prezesa Rady Ministrów zamówiła kampanię informacyjno-promocyjną z okazji polskiej prezydencji… bez przetargu.
Kampania bez przetargu
Kampania informacyjno-promocyjna będzie realizowana w mediach należących do Time (Grupa ZPR Media), do której należą m.in. Radio Eska czy „Super Express”.
Zamówienie (…) zostało udzielone przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów bez przetargu
— czytamy. Zamówienia udzielono w ramach procedury wewnętrznej w trybie negocjacyjnym.
Wartości zawartej umowy kancelaria premiera nie podaje. W ten sam sposób udzielono Polskiej Agencji Prasowej zamówienia na obsługę fotograficzną wydarzeń związanych z polską prezydencją w Radzie UE
— podał serwis.
Specustawa na czas prezydencji
Umożliwiła to wszystko specustawa z 14 czerwca 2024 roku, przygotowana właśnie na czas sprawowania prezydencji. Przypomnijmy, Polska objęła przewodnictwo w Radzie Unii Europejskiej 1 stycznia 2025 r., na najbliższe 6 miesięcy.
CZYTAJ TAKŻE:
olnk/wirtualnemedia.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/720595-chca-sie-pochwalic-w-mediach-prezydencja-przetargu-nie-bylo