Z loga Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych znika orzeł. W jego miejsce pojawił się ekran. To pierwsza taka zmiana od 50 lat. Według przedstawicieli WSiP ma to być początek nowego rozdziału firmy. Nowocześnie, ale czy lepiej?
Przez ostatnie 50 lat Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne w swoim logo miały orła. Firma postanowiła jednak na odejście od tradycji i unowocześnienie znaku graficznego.
W ostatnich latach zrobiliśmy naprawdę wiele, by spełnić oczekiwania dyrektorów, nauczycieli oraz uczniów. Nowa oferta dla szkół podstawowych dostosowana – zgodnie z bliską nam w codziennej pracy metodologią design thinking – do potrzeb klientów, podręczniki do nowych przedmiotów, a także uruchomienie innowacyjnej platformy edukacyjnej – eduranga.pl, to tylko niektóre przykłady naszych zrealizowanych działań. Zespół WSiP pracuje w oparciu o kluczowe wartości, które stawiają Klienta w centrum uwagi, a gotowość do działania i zmian są jedną z podstaw naszego funkcjonowania
— powiedział portalowi wirtualnemedia.pl Jerzy Garlicki, prezes WSiP.
„Cyfrowa transformacja”
Zamiast tradycyjnego orła w nowym znaku graficznym WSiP znajdzie się ekran, który zdaniem władz WSiP ma symbolizować cyfrową transformację.
Zdajemy sobie sprawę, jak duże jest przywiązanie nauczycieli do marki WSiP. Chcieliśmy, aby nowe logo podkreślało cyfrową transformację, do której w ostatnich latach doszło w naszym wydawnictwie. Jednocześnie wciąż chcemy odwoływać się do naszego bogatego dziedzictwa
— stwierdziła Małgorzata Simonides, dyrektor działu rozwoju nowych produktów i badań we WSiP.
CZYTAJ TAKŻE: Szef NSZZ „Solidarność” apeluje do dyrektora ECS! Oczekuje „bezzwłocznego zaprzestania wykorzystywania logo związku”
dud/wirtualnemedia.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/kultura/710177-odejscie-od-tradycji-po-50-latach-wsip-zmienia-logo