W tegorocznym badaniu Top Marka, zrealizowanym na zlecenie redakcji magazynu „Press”, Caritas Polska zwyciężyła w kategorii „Projekty charytatywne”. Dla Caritas Polska to już drugie z rzędu wyróżnienie w badaniu Top Marka. W ubiegłym roku organizacja także otrzymała statuetkę przyznaną w tej samej kategorii.
Nagroda Top Marka 2023 to dla nas duże wyróżnienie
— mówi ks. dr Marcin Iżycki, dyrektor Caritas Polska. — W badanym okresie priorytetem pozostawała dla nas pomoc dla Ukrainy, a także szybkie reagowanie na kryzysy. Dzięki sieci Caritas Internationalis i obecności narodowych Caritas w ponad 160 krajach mamy możliwość niemalże natychmiastowego rozpoznania potrzeb. Tylko w badanym okresie w trybie interwencyjnym odpowiedzieliśmy na trzęsienie ziemi w Syrii, Turcji i Maroku, powódź w Nowej Kachowce i w Słowenii. Pokazujemy, że „dobra jest więcej” - podkreśla dyrektor Caritas Polska.
Top Marka jest największym unikatowym w skali kraju badaniem, obejmującym 500 marek w 50 branżach. Pozwala analizowanym brandom porównać się nie tylko na tle bezpośredniej konkurencji, ale także szerzej, w odniesieniu do innych obszarów. Ranking powstał w wyniku analizy blisko 47 mln informacji z prasy, Internetu i mediów społecznościowych. Jest rodzajem komunikacyjnego drogowskazu i stanowi dla marek świetny punkt wyjścia do dalszych szczegółowych analiz oraz tworzenia i modyfikowania strategii komunikacji i promocji.
Caritas to największa organizacja dobroczynna w Polsce. Pomaga setkom tysięcy potrzebujących w kraju i za granicą. Struktura Caritas w Polsce składa się z Caritas Polska, która pełni funkcję koordynatora projektów ogólnopolskich i zagranicznych, oraz z 45 Caritas diecezjalnych, które niosą bezpośrednią pomoc potrzebującym. Organizacja jest częścią sieci Caritas Internationalis i Caritas Europa.
KAI/mall
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/kosciol/669032-caritas-polska-top-marka-2023