O portfele klientów konkuruje coraz więcej płatnych serwisów wideo. Polacy przekonują się do tej rozrywki i coraz częściej płacą za dostęp do Netflixa czy Disney+. Na rynku robi się jednak tłoczno. Wydawać by się mogło, że to powinno uderzyć w płatną telewizję, ale Polacy wcale z niej nie rezygnują, wręcz przeciwnie.
W połowie lutego na polskim rynku zadebiutował kolejny serwis streamingowy – SkyShowtime, rzucając wyzwanie Netflixowi, Disney+ czy HBO Max. Na platformie można obejrzeć filmy z takich wytwórni jak Universal Pictures i Paramount Picture. Dostępne są też produkcje Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, Showtime, Sky Studios i Peacock. Przygotowując się do wejścia na nowe rynki w Europe, platforma nabyła wyłączne prawa do lokalnych 21 seriali oryginalnych od HBO Max w…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 5,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/639145-streaming-rosnie-w-sile-ale-telewizja-tez-trzyma-sie-mocno