Jak działa bojkot firm, które pozostały w Rosji? Twarde dane pokazują, że takie akcje mają sens!
Jak wynik z danych PKO BP, okazuje się, że ogłoszony w mediach społecznościowych bojkot sieci, które dalej zarabiają w Rosji Putina, ma swoje skutki.
Bojkot sieci handlowych, które nie wycofały się z Rosji, to więcej niż tylko hasła w mediach społecznościowych
– czytamy.
Utrata klientów
Jak przekonuje PKO BP, aktywne w Rosji sieci handlowe tracą klientów.
Dane o płatnościach kartami @PKOBP pokazują, że sieci, które pozostały aktywne w Rosji, mają niższą dynamikę obrotów niż konkurencja
mly/Twitter
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/591263-bojkot-jest-skuteczny-dane-nt-firm-ktore-zostaly-w-rosji
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.