Z czym kojarzy nam się wizerunek nadgryzionego jabłka? Z zapachem lata i dojrzewających owoców, czy raczej z nowoczesnymi technologiami? Dlaczego na widok dwóch żółtych łuków umieszczonych na czerwonym tle automatycznie przychodzi nam na myśl zapach frytek? Tak właśnie działa fenomen przemyślanej i wyrazistej identyfikacji wizualnej znanych marek. Niektóre z nich na stałe wrosły w naszą rzeczywistość – wzorem w branży są firmy, których nazwy używane są jako synonimy określonych produktów – tak jak klasyczne już określenie butów sportowych mianem „adidasów”.
Co zatem zrobić, aby firma wyróżniała się na rynku? Z pewnością pomoże jej w tym przemyślana, spójna i zgodna z profilem działalności kompleksowa identyfikacja wizualna. Logo, krój pisma, kolorystyka, różnorodne materiały referencyjne czyli miedzy innymi wizytówki, papier firmowy, stopka mailowa, koperty itd. – każdy element powinien być zaprojektowany zgodnie z indywidualnymi potrzebami i oczekiwaniami klienta oraz według najnowszych trendów
i w oparciu o wciąż udoskonalaną wiedzę projektantów. Wszystkie detale muszą tworzyć jedną spójną całość. Klienci chętniej wybiorą produkt lub usługę, które zaprezentowane są w profesjonalny sposób, niż ofertę reklamową wyglądającą jak praca zaliczeniowa gimnazjalisty.
Agencja Reklamowa Apella S.A. z Gdyni specjalizuje się w tak zwanym liftingu marketingowym. Korekta lub stworzenie nowej identyfikacji wizualnej to jedno z podstawowych narzędzi używanych przez Apellę do wykreowania pożądanego wizerunku marki. Doświadczony zespół projektantów i grafików pomaga w tworzeniu lub modyfikacji całościowej księgi znaku, precyzyjnie określającej zasady stosowania poszczególnych elementów identyfikacji wizualnej. Warto przyjrzeć się wizerunkowi swojej firmy – być może wprowadzenie małych zmian przełoży się bezpośrednio na wyniki sprzedażowe a charakterystyczny i rozpoznawalny logotyp stanie się gwarancją sukcesu w świecie biznesu.
Czytaj więcej: http://www.apella.com.pl/oferta/agencja-reklamowa/identyfikacja-wizualna-firmy.html
ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/170395-identyfikacja-wizualna-czyli-jak-cie-widza-tak-cie-pisza
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.