Po gorąco komentowanym i wyśmiewanym przez wielu internautów spocie przeciw dopalaczom, Główny Inspektorat Sanitarny opublikował kolejny - tym razem w rytmie hip-hopu.
GIS ruszył z kampanią przeciw dopalaczom. W piątek opublikował pierwsze wideo, w którym diler próbuje sprzedać nastolatkom dopalacze.
Powaliło cię? Oddalam to pytanie
— mówił bohater spotu.
Nawiązanie do słów ministra zdrowia Mariana Zembali najwyraźniej bardzo spodobało się twórcom spotów, którzy zdecydowali się na ponowne wykorzystanie cytatu w w swoim nowym nagraniu.
Oddal, oddal to pytanie. Nie daj się namówić nigdy w życiu na nie
— mówią raperzy w nowym spocie GIS-u.
Poprzednie nagranie zyskało dużą popularność, jednak nie dzięki mocnemu przekazowi, a z powodu jakości klipu, na który wydano 3 tys. zł. Na razie nie wiadomo ile kosztowała nowa produkcja. Czy odniesie podobny „sukces”?
lap
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/259764-gis-niezrazony-powszechna-krytyka-publikuje-kolejny-spot-przeciw-dopalaczom-i-znow-oddal-to-pytanie-wideo