Marcin Wikło o kamienicy Hanny Gronkiewicz-Waltz: Media mainstreamowe milczą, a tłumaczenia pani prezydent są kuriozalne

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
fot. Telewizja Republika
fot. Telewizja Republika

Sprawa nielegalnego przejęcia kamienicy przez rodzinę prezydent Warszawy, ujawniona przez Marka Pyzę w tygodniku „wSieci” rozgrzała opinię publiczną. Jednak nie znalazła takiego rozgłosu, jakim mogą się „szczycić” wyrzuceni z PiS-u posłowie.

Życzyłbym sobie, żeby każda afera była prześwietlana przez media jak Madrytgate

zauważył na antenie Telewizji Republika Marcin Wikło - dziennikarz tygodnika „wSieci” i portalu wPolityce.pl.

Odnosząc się do tekstu Marka Pyzy dodał, że sprawa jest znana od wielu lat. Jednak

Pyza dodarł do nowych dokumentów — mówił.

Zauważył, że temat kamienicy należącej do rodziny Gronkiewicz-Waltz był także poruszany przez kontrkandydatów prezydent stolicy - Przemysława Wiplera i Piotra Guziała

mogliśmy się o tym dowiedzieć jedynie z takich mediów, jak TV Republika czy portal niezalezna.pl. (…) Media mainstreamowe milczą

— wskazał.

CZYTAJ TEŻ:

W Sejmie ws. publikacji „wSieci”! Wipler: „Gronkiewicz-Waltz musi wytłumaczyć się z faktów podanych przez tygodnik!”

Guział apeluje do Kopacz o interwencje i przekonuje: „Sprawą kamienicy Waltzów powinny zając się CBA i prokuratura”

Hanna Gronkiewicz-Waltz udaje, że sprawa nie jest jej znana, a te dokumenty zostały wysłane do ratusza

— podkreślił dziennikarz.

Zwrócił uwagę również na wypowiedź Olgi Johann dla wPolityce.pl o pajęczynie oplatającej urzędników - nie ma woli wyjaśniania takich spraw, bo urzędnicy zwyczajnie boją się o pracę.

Paradoksem tej sprawy jest, że Hanna Gronkiewicz-Waltz sama naciskała na to, żeby reprywatyzacja stała się przewodnim motywem dyskusji w ostatnich dniach kampanii wyborczej

— dodał.

Komentując zachowanie prezydent Warszawy podczas konferencji prasowej stwierdził, że wpadła w panikę.

Jej tłumaczenie było kuriozalne

— ocenił.

mc, Telewizja Republika

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych