Wszystko wskazuje na to, że sprawa skandalicznego zachowania prezentera TVN szybko nie przycichnie. Do krytyki Kuźniara przyłączają się kolejne osoby.
Skąpy jak Kuźniar. Krytykuje rodaków, a sam daje popis niewiarygodnego cwaniactwa
Mariusz Max Kolonko w rozmowie z dziennikiem „Super Express” celnie punktuje TVN.
Nie wiem skąd w TVN biorą tych dziennikarzy?! Myślę, że teraz stacja ma kolejny problem wizerunkowy po aferze z Kamilem Durczokiem. W amerykańskich warunkach byłoby po dziennikarzu, ponieważ w Stanach Zjednoczonych każdy kontrakt z dziennikarzem pojawiającym się na antenie ma tzw. klauzulę etyczną.
Jak wyjaśnia Kolonko klauzula ta mówi dokładnie, jak dziennikarz ma się zachowywać na antenie i w życiu prywatnym.
Nie jest prywatną sprawą dziennikarza, czy idzie on po pracy się upić, nie jest prywatną sprawą sprawą dziennikarza, czy po godzinach bierze kokainę. Nie jest prywatną sprawą dziennikarza, czy mówi takie rzeczy jak Jarosław Kuźniar.
Jak zauważa Kolonko stacja telewizyjna powinna bardzo dbać o swój wizerunek, a tworzą go właśnie dziennikarze.
TVN ma przed sobą olbrzymi problem, ponieważ taka nieetyczna postawa szkodzi przede wszystkim wizerunkowi stacji. W amerykańskich warunkach z automatu byłoby po dziennikarzu. (…) jest mi wstyd, że mamy takich ludzi, którzy nam, Polakom mieszkającym w Stanach Zjednoczonych wystawiają taka opinię.
Stacja TVN została kupiona ostatnio przez amerykańskiego nadawcę, nowemu właścicielowi zachowanie Kuźniara może się bardzo spodobać.
Pierwszą rzeczą, która teraz pojawi się w amerykańskich dziennikach uwielbiających takie etyczne pikanterie, to będzie: „dziennikarze stacji TVN zakupionej przez Scripps Networks wzywają do skandalicznych, nieetycznych zachowań w Ameryce”. Have a nice day!
—podkreśla Kolonko.
Tymczasem nic nie psuje dobrego samopoczucia Kuźniara, który czuje się niesłusznie zaatakowany i swoich krytyków nazywa ” internetowymi analfabetami”.
Czytaj też:
Internauci bezlitośni dla Kuźniara za prostackie „zakupy”. Prezenter TVN: „Spływacie po mnie”
ann/”Super Express”
Celebryci w mediach, czyli „Alfabet salonu” Krzysztofa Feusette’a.
Książka zawiera spisanych osiemdziesiąt ludzkich postaw, zachowań artystów, dziennikarzy-naukowców z imienia i nazwiska, wyszczególnionych alfabetyczne, znanych całej Polsce. Pozycja dostępna w naszej portalowej księgarni wSklepiku.pl. Polecamy!
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gwiazdy/238227-w-amerykanskich-warunkach-byloby-po-dziennikarzu-kolonko-o-cwaniackich-zakupach-kuzniara-w-walmarcie