Nie dziwimy się tym wynikom ani trochę. Tefałenowskie „Fakty” po raz kolejny zanotowały dotkliwą porażkę rynkową. Oglądalność serwisu informacyjnego kierowanego przez Kamila Durczoka spadła w styczniu o 232 tys. widzów w porównaniu ze styczniem 2013 roku.
Jak podają Wirtualne Media „Fakty” oglądało w minionym miesiącu średnio 3,88 mln osób Z(to spadek o 5,64 proc.), co dało im trzecie miejsce na liście najpopularniejszych programów informacyjnych. Liderem pozostaje „Teleexpress”, który cieszył się widownią na poziomie 5 mln (wzrost o 144 tys. oglądających, czyli 2,96 proc.). Drugie są „Wiadomości” z liczbą 4,1 mln widzów (spadek o 51 tys., czyli 1,22 proc.).
Tuż poza podium są polsatowskie „Wydarzenia”, które jako jedyne w zestawieniu danych Nielsen Audience Measurement zanotowały wzrost liczby widzów – aż o 319 tys., czyli 11,15 proc. (do 3,18 mln). Piąta jest „Panorama” TVP 2 z 2,17 mln oglądających (spadek o 5 tys. osób, czyli 0,22 proc.).
Wyniki oglądalności to dla koncernu z Wiertniczej kolejny ból głowy. Miesiąc po miesiącu mają coraz słabsze wyniki:
„Fakty” i „Wiadomości” znów tracą widzów. „Informujcie” tak dalej!
To samo widać w zestawieniu za cały ubiegły rok. Choć w 2013 straciły wszystkie programy informacyjne, to „Fakty” mogą „pochwalić się” największym spadkiem oglądalności – aż o 409 tys. widzów, a zatem 11,02 proc.
Co z tym fantem zrobić? Mamy prostą i naprawdę życzliwą radę - dajcie się przekonać, że jednak opłaca się rzetelnie informować.
znp, wirtualnemedia.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/184856-potega-propagandy-mizernieje-fiuuu-bziuuu-ogladalnosc-faktow-znow-mocno-spada