Potęga propagandy mizernieje. Fiuuu, bziuuu! – oglądalność „Faktów” znów mocno spada

Fot. Profil "Faktów" na Facebooku
Fot. Profil "Faktów" na Facebooku

Nie dziwimy się tym wynikom ani trochę. Tefałenowskie „Fakty” po raz kolejny zanotowały dotkliwą porażkę rynkową. Oglądalność serwisu informacyjnego kierowanego przez Kamila Durczoka spadła w styczniu o 232 tys. widzów w porównaniu ze styczniem 2013 roku.

Jak podają Wirtualne Media „Fakty” oglądało w minionym miesiącu średnio 3,88 mln osób Z(to spadek o 5,64 proc.), co dało im trzecie miejsce na liście najpopularniejszych programów informacyjnych. Liderem pozostaje „Teleexpress”, który cieszył się widownią na poziomie 5 mln (wzrost o 144 tys. oglądających, czyli 2,96 proc.). Drugie są „Wiadomości” z liczbą 4,1 mln widzów (spadek o 51 tys., czyli 1,22 proc.).

Tuż poza podium są polsatowskie „Wydarzenia”, które jako jedyne w zestawieniu danych Nielsen Audience Measurement zanotowały wzrost liczby widzów – aż o 319 tys., czyli 11,15 proc. (do 3,18 mln). Piąta jest „Panorama” TVP 2 z 2,17 mln oglądających (spadek o 5 tys. osób, czyli 0,22 proc.).

Wyniki oglądalności to dla koncernu z Wiertniczej kolejny ból głowy. Miesiąc po miesiącu mają coraz słabsze wyniki:

„Fakty” i „Wiadomości” znów tracą widzów. „Informujcie” tak dalej!

Kryzys czy brak wiarygodności? "Fakty" straciły niemal milion widzów, "Wiadomości" prawie pół miliona

To samo widać w zestawieniu za cały ubiegły rok. Choć w 2013 straciły wszystkie programy informacyjne, to „Fakty” mogą „pochwalić się” największym spadkiem oglądalności – aż o 409 tys. widzów, a zatem 11,02 proc.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: TVN broni WSI jak niegdyś program "Studio 2" Mariusza Waltera "eksponował osiągnięcia MO i SB". Pamiętający PRL muszą mieć Déjà vu

Co z tym fantem zrobić? Mamy prostą i naprawdę życzliwą radę - dajcie się przekonać, że jednak opłaca się rzetelnie informować.

znp, wirtualnemedia.pl

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony.

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.