"Słucham, rozumiem, pomagam". Platforma nie czeka na oficjalny start kampanii i rusza z nowymi billboardami Kopacz

mat. prasowe
mat. prasowe

Podróże pociągami, zaczepianie pasażerów i „wyjazdowe posiedzenia rządu” to nie wszystko - Platforma Obywatelska rusza z kampanią wizerunkową Ewy Kopacz. W całej Polsce pojawią się billboardy, na których uśmiechnięta pani premier jest podpisana hasłem: „Słucham, rozumiem, pomagam”.

Plakaty i hasło zaprezentowała w Sejmie Joanna Mucha.

Hasło odnosi się w sposób absolutnie bezpośredni do tych wszystkich rozmów z Polakami. Rozmowy pomagają wykreować nowy program PO

— mówiła posłanka PO.

Jak zapowiedziała, jeszcze dziś billboardy pojawią się na ulicach polskich miast.

Mam nadzieję, że zbliży Polaków do nas, że Polacy jeszcze więcej nam będą chcieli podpowiedzieć i jeszcze raz nam zaufać

— tłumaczyła Mucha.

Pojawienie się billboardów już w tym momencie jest o tyle zaskakujące, że ciągle nie znamy terminów wyborów, a więc i oficjalnych ram kampanii. Stąd podkreślanie przez polityków PO, że chodzi o kampanię „wizerunkową”, a nie wyborczą.

Czy to pomoże pani premier?

svl

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych