I tak się ustawia media! Sawicki wykupuje na Czerskiej miejsce na... wywiad. A Piechociński mruga do widzów z ekranu - za wszystko płaci podatnik!

https://madrid.trade.gov.pl/pl/
https://madrid.trade.gov.pl/pl/

Polskie Stronnictwo Ludowe daje przykład i pokazuje, jak można promować swoich posłów, ministrów i partię za pieniądze ministerstw. I to na wszelkich polach - od telewizji po prasę.

Środa. W stacjach informacyjnych niemal co godzinę wyświetlany jest swoisty spot Janusza Piechocińskiego, który z rozbrajającym uśmiechem opowiada o tym, co robi w ramach swojej pracy, za którą wszyscy i tak mu płacimy.

Ministerstwo Gospodarki reaguje na potrzeby polskich przedsiębiorców. Zorganizujemy misje przyjazdowe dla dziennikarzy i kontrahentów z Azji i krajów bałkańskich

— zapewnia pan wicepremier.

I opowiada o szerokiej pomocy, jaka - jego zdaniem - płynie z rządu i ministerstwa. Pan wicepremier uśmiecha się do widzów, a że na końcu mamy jedynie mało istotny komunikat o źródle całego przedsięwzięcia…

Ale wysiłki Janusza Piechocińskiego to nic przy tym, co pokazał Marek Sawicki na łamach gazety Adama Michnika. Na pierwszy rzut oka - nic nadzwyczajnego. Oto Marek Sawicki udziela wywiadu jednemu z prorządowej gazet.

Nie ma dnia, bym nie rozmawiał z rolnikami

— zapewnia pan minister.

Ale gdy przyjrzymy się bliżej… Nad wywiadem widnieje uroczy napis „REKLAMA”, a cały wywiad okazuje się być ustawką przygotowaną przez zespół prasowy Ministerstwa, którym kieruje Sawicki.

I po co się męczyć, chodzić na wywiady, sprzeczać na łamach prasy? Skoro można ją po prostu kupić…

svl, wyborcza.pl, trade.gov.pl

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony.

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.