Polityczna i twitterowa aktywność Tomasza Lisa negatywnie wpływa na sprzedaż kierowanego przez tygodnika.„Newsweek Polska” we wrześniu zanotował spadek sprzedaży aż o 25,84 proc.
Znowu mu nie wyszło. Tomasz Lis chciał błysnąć dowcipem, zgasił go Zbigniew Boniek
Liderem średniej sprzedaży we wrześniu wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”, któreego średnia sprzedaż we wrześniu wyniosła 135 053 egz. Drugie miejsce ze sprzedażą na poziomie 114 128 egz. zajął tygodnik „Polityka” (spadek o 2,80 proc.), a trzecie „Newsweek Polska”, którego średnia sprzedaż wyniosła 110 239 egz., po spadku o 25,84 proc.
Co lubi na Twitterze Tomasz Lis? Ten wpis jest poniżej jakiegokolwiek poziomu
We wrześniu największy spadek odnotował tygodnik „Wprost”, który zanotował najgorszy wynik w historii istnienia pisma oraz „Newsweek Polska”.
Z Tomasza Lisa wyszedł damski bokser. Tylko współczuć paniom, które muszą z nim pracować
wirtualnemedia.pl/ems
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/316200-tygodnik-tomasza-lisa-traci-popularnosc-sprzedaz-newsweeka-spadla-o-25-procent
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.