To, co wyrabiają radykalne feministki, by zmusić niechętną sobie większość kobiet do współudziału w walce o zabijanie dzieci nienarodzonych, przechodzi już wszelkie pojęcie. Wulgarne transparenty, pogarda dla niepełnosprawności i agresja weszły do tego arsenału właściwie na stałe.
Dziś w rzekomym „przeglądzie prasy” w ramach porannego pasma „Dzień Dobry TVN” dołożono kolejny oręż: brutalny atak na panią prezydentową Agatę Kornhauser-Dudę. Zaproszono do niego skrajnie lewicową działaczkę partyjną i pisarkę, Manuelę Gretkowską. Program współprowadzili Marcin Prokop i Dorota Wellman. No i tak sobie porozmawiali:
Gretkowska:
Okładka „Wyborczej” - PiS umywa ręce i gra na przeczekanie czyli czarny protest. „Polityka” też czarny protest i bardzo dobry artykuł napisany przez trzy panie, co jest rzadkością w naszych pismach. Koniec artykułu i wniosek: skończyły się żarty, skończyła się bierność. Wyszłyśmy na ulice, o tym są te artykuły.
Kobiety wreszcie zaczęły brać swój los w swoje ręce i przestały prosić, na przykład prezydentową, o wstawiennictwo. Dosyć to upokarzające… jako baby proszalne … żeby pani prezydentowa powiedziała cokolwiek. Kim ona jest? Kobietą w garsonce, żoną prezydenta… Kiedy kobiety wychodzą pod Sejm, ona idzie na Jasną Górę w imieniu innych kobiet, a my jesteśmy na sabacie czarownic pod Sejmem. I ona będzie na tej Jasnej Górze przez cały czas prezydentowania męża, a my będziemy w opozycji, w ciemnej dupie za przeproszeniem, jeżeli będziemy chodzili i prosili polityków, zamiast zrobić coś same. W wyniku tych protestów PiS-owi spadła po raz pierwszy popularność, rośnie partii Razem.
Jakie jest niebezpieczeństwo według mnie. Że ten czarny protest zamieni się w szary, zostanie wytłumiony, bo w wolnej Polsce nikt nie ujął się za kobietami w Sejmie. Lewica spowodowała zakaz aborcji, a prawica nas dobija. Dlatego, że polską rządzą dwie siły: to jest kler i mafie polityczne, partie. Męskie, mimo, że tam są kobiety. Boję się, że ten wspaniały protest zostanie przejęty i wchłonięty przez partie, które będą chciały mieć poparcie kobiet. I wygramy bitwę… Czy wygramy nie wiem, bo jeżeli ustawa nie przejdzie, będziemy musiały być wdzięczne PiS-owi…
Jedynym komentarzem Wellman na ten brutalny atak na panią prezydentową nieprawdę i Kościół katolicki był… żal, że Gretkowska nie osiągnęła wcześniej sukcesu politycznego!
Nie raził jej zatem ani język gościa, ani nieprawda, bo pani Agata Kornhauser - Duda to osoba wykształcona, doskonale znająca języki obce, z silną samodzielną pozycją zawodową, obecnie szeroko udzielająca się charytatywnie.
Wellman:
Ale robiłaś Partię Kobiet i partia kobiet mogła się zajmować kobiecymi sprawami, ale nie udało się uzyskać wsparcia kobiet, nie głosowały na naszą partię.
Gretkowska miała odpowiedź taką:
W Indiach kolonizatorzy sobie poszli, a my mamy kolonizatorów na miejscu. Kolonizują nasze umysły.
No i wszystko jasne. Przypomnijmy jeszcze, że pani Dorota Wellman wcześniej prowadziła spotkanie z liderem tzw. KOD Mateuszem Kijowskim i Adamem Michnikiem, który sugerował, że obecna sytuacja w Polsce przypomina tę z lat 30. w Niemczech. Także wtedy Wellman, twarz reklamowa niemieckich supermarketów Lidl, nie zareagowała.
CZYTAJ O TYM: Michnik parodiuje samego siebie. Atakując PiS już doszedł do Hitlera i Putina. Co dalej?
Ostatnio zaś zaangażowała się w wulgarne manifestacje zwolenniczek aborcji. Mamy zatem w jej osobie trzy w jednym: działaczkę polityczną, „dziennikarkę” oraz celebrytkę reklamową. Wszystko zaś łączy jeden element: pieniądze z niemieckiej sieci supermarketów.
Czy klientki i klienci Lidla zdają sobie sprawę, że kupując kabanosy „lepsze niż numer 1 na rynku” wspierają pośrednio kampanię na rzecz zabijania dzieci nienarodzonych?
Firma Lidl Polska nadesłała nam dziś następujący komunikat, który choć formalnie nie spełnia wymogów sprostowania, przekazujemy do wiadomości Czytelników by sami mogli ocenić czy jest przekonujący:
Szanowny Panie Redaktorze, w odniesieniu do publikacji z dnia 05.10.2016 r. na portalu „Wpolityce” pt. „Brutalny atak Gretkowskiej na panią prezydentową. A Wellman, reklamowa twarz Lidla, nie reaguje”, w szczególności zaś w odpowiedzi na sentencję: „Czy klientki i klienci Lidla zdają sobie sprawę, że kupując kabanosy lepsze niż numer 1 na rynku wspierają pośrednio kampanię na rzecz zabijania dzieci nienarodzonych?”
Informujemy, że podane przez Państwa stwierdzenie jest nieuzasadnioną insynuacją i godzi ono w wizerunek firmy Lidl Polska nadto jest krzywdzące dla naszych klientów.
Przedmiotem działalności firmy Lidl Polska jest sprzedaż detaliczna. Poglądy prezentowane przez osoby zaangażowane w naszą kampanię marketingową są ich osobistymi opiniami oraz przekonaniami i nie reprezentują stanowiska naszej firmy.
Z poważaniem, Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska
Michał Jakimczyk, Radca Prawny Lidl Polska
gim
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/310819-brutalny-atak-gretkowskiej-na-pania-prezydentowa-w-programie-wellman-lidl-polska-przekonuje-ze-jej-poglady-nie-reprezentuja-stanowiska-firmy