Ponawiamy nasze pytanie: co jeszcze władza może zrobić dla swoich mediów? Bo robi dużo! We "Wprost" znów reklama wycieczek do lasu! Za publiczne pieniądze!

Fot. wPolityce.pl
Fot. wPolityce.pl

Połączenie taniej sensacji, przecieków z rozmaitych służb i skrajnie lewicowej felietonistyki nie służy najwyraźniej tygodnikowi "Wprost". Jak pokazują dane sprzedażowe pismo systematycznie traci czytelników. Sięga po nie coraz mniej ludzi. Np. w październiku "Wprost" zanotował średnią sprzedaż na poziomie 53 tys. egzemplarzy - to wynik gorszy w porównaniu z zeszłym rokiem o ponad 23 procent i jeden z najniższych wśród tygodników opinii. Dla porównania - "w Sieci" sprzedawało w tym miesiącu niemal 90 tys. egzemplarzy w każdym tygodniu.

Niestety, normalne mechanizmy rynkowe są w Polsce poważnie zaburzone przez system transferu publicznych pieniędzy do tytułów zaprzyjaźnionych z władzą. No bo czy sytuację w której kosztowne reklamy zamieszczają w tym tygodniku np. Lasy Państwowe można uznać za normalną? Równo tok temu opisywaliśmy na portalu wPolityce.pl takie oto kuriozum:

Tak tak, to reklama wyprawy do lasów. Z naszych, publicznych pieniędzy opłacona!

Niestety, proceder jest kontynuowany. Także w styczniu 2014 roku Lasy Państwowe uszczęśliwiły tygodnik "Wprost" podobną reklamą.

Tym razem dowiadujemy się z niej, że "lasy pokrywają blisko 1/3 obszaru Polski", "drewno to materiał odnawialny", "las jest świetnym miejscem do wypoczynku i rekreacji" itp. Czyli czytanka dla drugiej klasy szkoły podstawowej. I znów my, podatnicy, za te zabawy płacimy. W końcu publikująca obok skrajnie lewicowa działaczka Magdalena Środa zasługuje na godziwe wynagrodzenie!

Ponawiamy więc nasze pytanie: co jeszcze władza może zrobić dla swoich mediów? Pytanie pilne i na czasie bo robi już bardzo, bardzo dużo!

CZYTAJ: "Gazeta Wyborcza" 8 listopada: PIĘĆ reklam prywatnych, TRZYDZIEŚCI publicznych. I to jakich! Np. zużytego oleju i złomu!

Czy nie prościej by było oficjalnie przejść na utrzymanie rządu i PO? Kto się reklamuje w "Wyborczej" i dlaczego za nasze pieniądze?

Władze stolicy i "zaprzyjaźnione media". Za emisję spotu „Zakochaj się w Warszawie na Święta” TVN wziął od ratusza 600 000 zł!

 

 

 

-----------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------

Zachęcamy do kupna siódmego numeru miesięcznika "W Sieci Historii" z nowym dodatkiem!

Nr.7/2013 z filmem "Czarny Czwartek"

Miesięcznik

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony.

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.