Obraz rasistowskiego skinheada, z charakterystyczną ogoloną głową, w wojskowych czarnych butach, w kurtce typu bomber, zniknął
— takimi słowami rozpoczyna swój tekst na stronie CNN Cynthia Miller-Idriss.
Tekst dotyczy ubioru przedstawicieli skrajnej prawicy. Jak dowiadujemy się z tekstu, znany od lat obraz prawicowego bojówkarza odszedł do lamusa. Wspomniane elementy stroju zastąpiły ubrania marek tożsamościowych.
Choć w tekście nie pada słowo o firmie Red is Bad, tekst okraszony jest zdjęciami z manifestacji w Polsce. Na jednym z nich widzimy uczestnika jednej z takich demonstracji ubranego w bluzę polskiej marki.
Zdjęcie ilustruje tekst, w którym autorka przywołuje marki odwołujące się do idei supremacji białej rasy. Cynthia Miller-Idriss nie zauważyła jednak, że marka Red Is Bad nie ma nic wspólnego z opisywanymi przez nią hasłami.
mly/cnn.com
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/swiat/429288-amerykanska-stacja-laczy-red-is-bad-z-neonazistami?wersja=mobilna