Ugrupowanie, ruch i think tank Szymona Hołowni to pomysły z show-biznesu, a nie z polityki. Celebryta w wyborach prezydenckich może zebrać głosy fanów, ale jego przedsięwzięcia w innych wyborach raczej nie mają szans na sukces.
Mają poparcie na poziomie 10–16 proc. Są traktowani jako realna siła polityczna. Ich lider walczył o prezydencki fotel. W przyszłości chce być premierem. Zasiedziałe partie prowadzą z nimi rozmowy i negocjacje. Lider ma na wszystko proste recepty, a wyraża je w tempie najlepszych licytatorów bądź aukcjonerów. Jest tylko jeden problem – najbliższe wybory odbędą się dopiero w połowie 2023 r., a polityczne przedsięwzięcia bez wyborów usychają. Czy taki los spotka trzy wcielenia Polski 2050?
Dotychczas partie w Polsce nie miały w nazwach odległej perspektywy czasowej, niczym…
Szanowny Czytelniku, możesz przeczytać cały artykuł PREMIUM - wystarczy, że dołączysz do subskrybentów Sieci Przyjaciół.
Jeżeli masz wykupiony dostęp do Sieci Przyjaciół zaloguj się na swoje Konto Czytelnika
Wybierz subskrypcję:
Sieć Przyjaciół to jedyne miejsce, w którym uzyskasz dostęp do cyfrowej wersji tygodnika Sieci, magazynu wSieci Historii oraz wszystkich artykułów PREMIUM w portalu wPolityce.pl.

Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/534659-partia-perfum-projekt-szymona-holowni?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+wPolitycepl+%28wPolityce.pl+-+Najnowsze%29
Komentarze do tej publikacji PREMIUM
są dostępne tylko dla subskrybentów Sieci Przyjaciół.
Aby przeczytać komentarze lub dodać własny zaloguj się na swoje Konto Czytelnika i dołącz do subskrybentów Sieci Przyjaciół
Wybierz subskrypcję: