Zgadzam się z Jackiem Karnowskim - reklama Onetu wykorzystująca polski hymn jest szokująca. Niemieckiego do reklam jakoś nie wykorzystują. Węglarczyk będzie teraz agresywnie atakował, ale ta próba uwiarygadniania się niemieckiego wydawnictwa budzi niesmak
—napisała na Twitterze poseł Joanna Lichocka, odnosząc się do reklamy Onetu, w której wykorzystany jest hymn Polski.
Jacek Karnowski wraz z Ryszardem Makowskim skrytykowali „Salonie dziennikarskim” Onet za użycie w reklamie polskiego hymnu. Nie spodobało się to Bartoszowi Węglarczykowi, który na Twitterze napisał:
Jedynym nie budzącym niesmaku symbolem narodowym Polski jest Karnowski prowadzący „Studio Yayo”.
CZYTAJ WIĘCEJ: Ależ ich boli! Dziennikarz atakuje Jacka Karnowskiego i Ryszarda Makowskiego za krytykę reklamy Onet.pl
kk/Twitter
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/405815-lichocka-zniesmaczona-reklama-onetu?wersja=mobilna