„Niech zostanie tak, jak było…” – to jedno z hasałem kontrowersyjnej billboardowej kampanii „Sprawiedliwe sądy”. Jej autorzy Piotr Matczuk i Anna Plakwicz zdaniem CBA złamali stawę antykorupcyjną – donosi Rzeczpospolita.
Prokuratura prześwietla oświadczenia majątkowe specjalistów od PR firmy Solvere Piotra Matczuka i Anny Plakwicz. Jak pisze „Rzeczpospolita” powołująca się na analizy CBA, ci byli urzędnicy z Centrum Informacyjnego Rządu złamali ustawę antykorupcyjną.
Problem polega na tym, że będąc jeszcze formalnie pracownikami CIR, założyli prywatną spółkę. Jak ustaliła gazeta, właściciele Solvere mieli zgodę przełożonego na pracę dodatkową w okresie wypowiedzenia.
rzeczpospolita.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/377515-autorzy-kampanii-sprawiedliwe-sady-pod-lupa-cba-prokuratura-bada-oswiadczenia-majatkowe