Francuska sieć hipermarketów Carrefour ogłosiła na Twitterze, iż wycofuje swoją najnowszą kampanię reklamową z telewizji TVP. Decyzję podjęto po interwencji jednej z internautek, która stwierdziła, iż TVP promuje „obrzydliwą nienawiść anty-LGBT”.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Dzień dobry @CarrefourFrance @GroupeCarrefour Czy wiecie Państwo, że wykupione przez Państwa reklamy w polskiej publicznej grupie audiowizualnej finansują nienawiść anty-LGBT i to najbardziej obrzydliwą np. pozycją „tęczowa zaraza” na jednej z ich stron? #StopFinansowaniuNienawiści
— napisała na Twitterze internautka o nicku „Claire Underwood”, oznaczając w swoim poście oficjalne konto francuskiej sieci hipermarketów Carrefour.
Carrefour zareagował… wycofaniem się z kampanii reklamowej
Do wpisu dołączone są screeny reklamy Carrefoura na stronie tvp.info zestawione z nagłówkami artykułów krytycznie odnoszących się do LGBT, w tym słowa abp. Marka Jędraszewskiego o „tęczowej zarazie”.
Przedstawiciele sieci hipermaketów zareagowali decyzją o wycofaniu reklam z TVP.
Dzień dobry. Te treści nie odzwierciedlają naszych wartości. W wyniku pani zgłoszenia wstrzymaliśmy trwającą obecnie kampanię. Z @CarrefourPolska podwoimy naszą czujność na te tematy
— można przeczytać na oficjalnym profilu grupy Carrefour.
Celna uwaga Samuela Pereiry
Do sprawy trafnie odniósł się – również na Twitterze - Samuel Pereira, szef portalu TVP Info:
Jesteśmy portalem informacyjnym, nie konsultujemy artykułów przed ich publikacją ze sklepami spożywczymi. Kto z Carrefoura decydowałby, które informacje mamy publikować, a które cenzurować?
aw/Twitter
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/528428-carrefour-chce-cenzurowac-tvp-wycofuje-kampanie-reklamowa?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+wPolitycepl+%28wPolityce.pl+-+Najnowsze%29