Szef „Wiadomości” Jarek Olechowski, zareagował na Twitterze na artykuł w „Dzienniku Gazecie Prawnej”, który zarzuca TVP, że oglądalność „Wiadomości” zdecydowanie spadła.
„Niż stulecia” w „Wiadomościach”. Oglądalność spadła do poziomu sprzed 20 lat
—napisał „DGP”.
Szanowni Państwo, @jabrzoza nie wie że sto lat temu nie było telewizorów. Tytuł „niż stulecia” wskazuje,że nie wie tego nikt w @DGPrawna ;) Ponieważ dziwnym trafem moje wypowiedzi w tym tekście znalazły się za paywallem publikuje odpowiedzi na pytania red. Rutkowskiej.Proszę o RT
—odpisał na Twitterze Olechowski.
W liście, jaki wystosowywał do „DGP” czytamy m.in.:
Zachowania widzów wskazują na to, że „Wiadomości” są najchętniej oglądanym programem informacyjnym w Polsce. „Wiadomości” zdecydowanie wygrywają z komercyjną konkurencją- nawet bez uwzględnienia równoległej emisji w TVP Info
—napisał dyrektor TAI.
Zdaniem Olechowskiego „Wiadomości” są też w ”ścisłej czołówce najchętniej oglądanych programów w TVP 1.
Niezależnie od dobrych wyników antenowych cały czas pracujemy nad poprawą jakości programu. (…) Stawiamy na telewizję na żywo. Zawsze chcemy być w epicentrum wydarzeń, tak żeby widzowie „Wiadomości” jako pierwsi mieli wiarygodne informacje z pierwszej ręki
—napisał Olechowski.
pc/Twitter
-
Zapraszamy do lektury najnowszego numeru tygodnika „Sieci”!
Kup nasze pismo w kiosku lub skorzystaj z bardzo wygodnej formy e - wydania dostępnej na: http://www.wsieci.pl/prenumerata.html.
Zapraszamy też do subskrypcji tygodnika w Sieci Przyjaciół – www.siecprzyjaciol.pl i oglądania ciekawych audycji telewizji internetowej www.wPolsce.pl.
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/415046-olechowski-wiadomosci-wygrywaja-z-komercyjna-konkurencja