LINK 4 - wchodząca w skład Grupy PZU jedna z największych firm działających na polskim rynku ubezpieczeń samochodowych, w wyraźny sposób pokazuje, że chce być w tej branży niekwestionowanym liderem. Firma, która niedawno zmieniła właściciela (największe polskie towarzystwo ubezpieczeniowe wykupiło LINK 4 z rąk brytyjskiego konsorcjum RSA) startuje z nową kampanią reklamową.
Ubezpieczyciel, zasadniczo zmieniając swój wizerunek, pragnie przekazać odbiorcom, że firma pod nowym właścicielem wchodzi na nową i zarazem nowocześniejszą ścieżkę rozwoju. Dowodem tego ma być nowe logo, które jednocześnie jest jednym z elementów kampanii LINK 4.
Nowy znak LINK4 jest prosty i czytelny. Jest wizualną interpretacją cyfry 4 – bardzo mocno osadzonej w percepcji marki. Cztery pasy i solidny font komunikują stabilność firmy. System oparty jest na 4 modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru logo poprzedniego właściciela. Zestawienie tych czterech kolorowych pasów tworzy charakterystyczny wizualny język, który jest fundamentem wszystkich adaptacji reklamowych. Zastosowanie systemu na przestrzennych elementach ma nowoczesny i dynamiczny charakter odpowiadający duchowi marki LINK4
—mówi Michał Łojewski, dyrektor kreatywny agencji White Cat Studio, odpowiedzialnej za tworzenie projektów identyfikacji dla największych polskich marek.
Eksperci zgodnie podkreślają, że nowe logo jest nawiązuje do najlepszych europejskich standardów i z pewnością skutecznie zapadnie w pamięć odbiorcom kampanii. Podobnie zresztą jak piosenka, która towarzyszy klipowi promocyjnemu. Ciekawa aranżacja niezapomnianego szlagieru „Hot Stuff” Donny Summer w wykonaniu Kasi Moś z pewnością podniesie temperaturę w chłodne zimowe dni.
kk/
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/320289-mocna-ofensywa-polskiego-ubezpieczyciela-link-4-z-nowym-logiem