Gender-ofensywa: specjalistki od przebierania chłopców w sukienki mobilizują Szumilas. „Oczekujemy wsparcia edukacji wrażliwej na płeć!”

fot. sxc.hu
fot. sxc.hu

Autorki poradnika zawierającego instrukcję wdrażania w przedszkolach ideologii gender wysłały list do „Ministry Krystyny Szumilas.” Domagają się „zdecydowanej reakcji MEN” i zielonego światła na wprowadzanie tzw. edukacji równościowej do placówek edukacyjnych.

O skierowanym do nauczycieli przedszkolnych dziele Anny Dzierzgowskiej, Joanny Piotrowskiej i Ewy Rutkowskiej („Jak stosować zasadę równego traktowania kobiet i mężczyzn”) tak mówiła Dorota Dziamska, metodyk nauczania początkowego z Pracowni Pedagogicznej im. prof. Ryszarda Więckowskiego:

Czy chłopiec ubrany w „dziewczyńską” sukienkę nie jest dyskryminowany? Jest pośmiewiskiem dla rówieśników. Okrada się go z godności. W programie na siłę zmieniana jest obyczajowość, w sposób sztuczny i nieadekwatny do polskiej rzeczywistości, która wynika z naszej natury i potrzeb rozwojowych.

Jak podaje portal wSumie.pl, autorki poradnika czują się zagrożone nie tylko tą krytyką. W liście do Szumilas wskazują cele kontrnatarcia.

My, autorki poradnika dla nauczycieli przedszkolnych (…) zwanym popularnie programem „Równościowe przedszkole” chcemy wyrazić nasze oburzenie i zaniepokojenie atakiem, który hierarchowie Kościoła katolickiego, część prawicowych polityków i polityczek oraz mediów prowadzą obecnie na teorię gender, a co za tym idzie – na edukację równościową

– głosi elaborat aktywistek gender.

Ten atak jest wyrazem połączenia niewiedzy i złej woli. Oczekujemy zdecydowanej reakcji Ministerstwa Edukacji i jednoznacznego wsparcia przez Ministerstwo nauczycielek i nauczycieli zajmujących się edukacją równościową, zwłaszcza edukacją wrażliwą na płeć

– dodają autorki poradnika.

O co chodzi inicjatorkom odezwy do Szumilas?

To kolejna manipulacja środowiska liberalno-lewicowego dla przeforsowania swoich chorych zakusów na nasze dzieci. (…) Co ciekawe, w całej treści listu nie znalazłam jednego fragmentu dotyczącego rodziców. Czyżby autorki nie słyszały, że głównym przeciwnikiem wprowadzania gender do placówek są właśnie rodzice? To oni najgłośniej krzyczą, że nie chcą takiej edukacji dla dzieci

– pisze na wSumie.pl Katarzyna Kawlewska.

CZYTAJ WIĘCEJ NA WSUMIE.PL: Genderowe lobby kontratakuje!

JUB/wSumie.pl

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony.

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.