Oto spektakularne sukcesy Agory i Grzegorza Hajdarowicza.
Flagowy dziennik wydawnictwa z Czerskiej znów notuje znaczący spadek sprzedaży. W pierwszym półroczu tego roku każde wydanie „Wyborczej” sprzedawało się średnio w liczbie 209 010 egz., co oznacza spadek o 15,12 proc., bo w tym samym okresie ubiegłego roku ta liczba wynosiła 246 252 egz.
„Rzeczpospolita” traci jeszcze więcej. Z wyniku 85 089 egz. Dziś jest już tylko 64 241 egz., czyli o 24,5 proc. mniej. To największy spadek w rankingu.
Pierwsze miejsce wśród najlepiej sprzedających się dzienników wciąż zajmuje „Fakt” z wynikiem 348 527 egz. (spadek o 11, 01 proc.), dalej są „Wyborcza”, „Super Express” (157 231 egz., czyli o 4,49 proc. mniej niż rok wcześniej), „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna” (53 317 egz. – spadek z 59 532), „Przegląd Sportowy” (37 134 egz. z 44 191 egz.) i „Gazeta Polska Codziennie”.
Ta ostatnia jest jedynym dziennikiem, który zanotował wzrost sprzedaży - o 3,28 proc. „GPC” sprzedawała w pierwszym półroczu 20133 r. 27 803 egz. W 2012 – 26 919.
wirtualnemedia.pl, mtp
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/163573-gazeta-wyborcza-i-rzeczpospolita-sprzedaja-sie-coraz-gorzej-gw-15-w-dol-rz-az-25