I to nie jest prima aprilis.
Do współpracy zaprosiliśmy znane osoby związane z kulturą, które w charakterystyczny dla siebie sposób opowiadają o tym, jak zainspirowały ich produkty dostępne w Empiku
— powiedziała portalowi „Wirtualnemedia.pl” Magdalena Mularuk, dyrektor marketingu Empiku.
Dla przypomnienia pani Mularuk: Boże Narodzenie to okres, w którym witamy Chrystusa Zbawiciela przychodzącego na świat. Trzeba mieć sporą dozę wyobraźni lub wisielcze poczucie humoru, aby pozwolić, żeby nad kołyską Dzieciątka pojawiły się twarze słynnej aborcjonistki i satanisty drącego się i drącego Biblię.
Slaw/ „Wirtualnemedia.pl”
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/221014-empik-urzadza-chyba-bozonarodzeniowe-szopki-twarzami-swiatecznej-kampanii-handlowej-beda-czubaszek-i-nergal