Opinia Artymowicza potwierdza wybuchy. Bo to, co usłyszał, nie wygląda na uderzenie samolotu o ziemię...

fot. You Tube
fot. You Tube

Oto co odczytał biegły Artymowicz, odnośnie ostatnich sekund lotu:

8,40,54,570 – odgłos przypominający lekkie uderzenie o kadłub. Trwa 0,03 sekundy

8,40,57,031 – seria 3 lekkich uderzeń o konstrukcje samolotu. Trwają 0,6 sekundy

8,40,58,100 – odgłos przypominający silne uderzenie. Trwa 0,133 sekundy

8,40,58,253 - odgłos przypominający niszczenie konstrukcji (trwa prawie 1 sekundę).

8,40,59,353 – odgłos przypominający niszczenie konstrukcji w kolizji dużej prędkości (trwa prawie 1,2 sekundy)

8,41,00,963 – bardzo głośne niszczenie konstrukcji samolotu (trwa o,k 1,7 sekundy)

8,41,02,843 – okrzyk „Jezu” (trwa 0,8 sekundy)

8,41,03,455 – okrzyk „kurwa” (trwa niespełna 0,3 sekundy)

8,41,03,775 – krótkie, ucięte z końcem nagrania bardzo silne uderzenie. Trwa do końca nagrania przez 0,255 sekundy

8,41,03,989 – silny trzask (trwa 0,016 sekundy).

8,41,04,030 – koniec zapisu

Niech mi ktoś to wytłumaczy: 8,40,58,253 – Artymowicz lokalizuje niszczenie konstrukcji samolotu. Od 8,50,59,353 zaczyna się niszczenie „w kolizji dużej prędkości”, trwające 1,2 sekundy (dokładnie do 8,41,00,504).

A o 8,41,00,963 – zaczyna się bardzo głośne niszczenie konstrukcji samolotu i trwa do 8,41,02,704. A w prawie sekundę później, o 8,41,03,455 czyli już po zakończeniu bardzo głośnego niszczenia konstrukcji samolotu rozlega się ten okrzyk – kurwa…

Gdyby było tak, jak głosi oficjalna wersja, to w momencie, gdy samolot runął, kołami do góry, najpierw ryjąc kokpitem w ziemię (vide wizualizacja Pawła Artymowicza) - wszystko musiało się w skończyć w ułamkach sekund. A to jednak trwa długie sekundy. O 8,40,58,253 zaczyna się niszczenie konstrukcji samolotu, a 5 sekund później, o 8,41,03,455 kokpicie jeszcze ktoś krzyczy… Przecież to przeczy tej mechanice, którą znamy z oficjalnej wersji.

Uderzenie w ziemię musiało zniszczyć samolot w jednej chwili, a kolejne wybuchy mogły go niszczyć przez kilka sekund. Nie wygląda mi więc, żeby Artymowicz odsłuchał uderzenie samolotu w ziemię…


Czytaj także w aktualnym numerze tygodnika „wSieci”:Raport wywiadu mówiący o eksplozji na pokładzie Tu-154M naprawdę istnieje.

Największy konserwatywny tygodnik opinii w Polsce  w sprzedaży także w formie e-wydania. Szczegóły na: http://www.wsieci.pl/e-wydanie.html.

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony.

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.