Według danych Nielsen Audience Measurement liderem serwisów informacyjnych we wrześniu są „Wiadomości” TVP1. Serwis ten po raz pierwszy od stycznia tego roku ma więcej widzów niż Fakty TVN.
„Wiadomości” w okresie od 1 września do 20 września oglądało średnio 2,74 mln widzów, co zapewniło stacji 21,29 proc. udziału w rynku telewizyjnym - podaje portal wirtualnemedia.pl
Serwis informacyjny kanału pierwszego Telewizji Polskiej po raz pierwszy od stycznia tego roku ma regularnie większą widownię, niż „Fakty” TVN.
Z kolei druga lokatę zajmują „Fakty” TVN, których widownia zmniejszyła się o 15,69 proc. (461 tys. osób) do 2,48 mln oglądających. Udział „Faktów” w TVN w rynku zmalał z 24,79 proc. do 21,88 proc.
Na ostatnim miejscu plasuje się „Teleexpress” TVP1, którego oglądalność w pierwszych trzech tygodniach września zmniejszyła się o 25,74 proc. (832 tys. widzów) i wyniosła 2,40 mln osób.
Według Nielsen Audience Measurement wszystkie dzienniki odnotowały spadki oglądalności, a najwięcej widzów stracił właśnie „Teleexpress”.
wkt/wirtualnemedia.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/309237-wiadomosci-tvp1-liderem-ogladalnosci-wsrod-serwisow-informacyjnych