Zamieszanie wokół orderu przyznanego przez prezydenta i MSZ dla dyrektora Biedronki nie powinno dziwić, bowiem odznaczenie to tylko część przysługi, jaką dyskontowi zafundowała ekipa Platformy Obywatelskiej. Jak wyliczył Instytut Monitorowania Mediów, wypowiedzi Ewy Kopacz i przedstawicieli rządu o Biedronce zapewniły Jeronimo Martins promocję o rynkowej wartości 7,2 mln złotych!
Przypomnijmy, chodzi o słowa pani premier, która na antenie TVP Info stwierdziła, że „warzywa w Biedronce są super” - następnie sporo kontrowersji wywołał order przyznany przez prezydenta Komorowskiego dyrektorowi Biedronki.
O wyliczeniach IMM napisał branżowy serwis press.pl. Z monitoringu Instytutu wynika, że liczba wzmianek na temat sieci dyskontów Biedronka, które od 1 do 29 lipca br. ukazały się w mediach społecznościowych, na portalach internetowych, w telewizji, radiu i prasie, sięgnęła blisko 30 tysięcy. Wcześniej o Biedronce w mediach społecznościowych i tradycyjnych wspominano średnio od 12 do 18 tys. razy przez miesiąc.
lw, press.pl
Książka, którą warto przeczytać!
„Państwo jednej partii” autorstwa Zbigniewa Żmigrodzkiego. Pozycja dostępna wSklepiku.pl.
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/260850-order-to-tylko-wisienka-na-torcie-promocja-biedronki-ze-strony-kopacz-i-jej-rzadu-byla-warta-ponad-7-milionow-zlotych