Order to tylko wisienka na torcie. Promocja Biedronki ze strony Kopacz i jej rządu była warta ponad 7 milionów złotych!

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
PAP/Radek Pietruszka
PAP/Radek Pietruszka

Zamieszanie wokół orderu przyznanego przez prezydenta i MSZ dla dyrektora Biedronki nie powinno dziwić, bowiem odznaczenie to tylko część przysługi, jaką dyskontowi zafundowała ekipa Platformy Obywatelskiej. Jak wyliczył Instytut Monitorowania Mediów, wypowiedzi Ewy Kopacz i przedstawicieli rządu o Biedronce zapewniły Jeronimo Martins promocję o rynkowej wartości 7,2 mln złotych!

Przypomnijmy, chodzi o słowa pani premier, która na antenie TVP Info stwierdziła, że „warzywa w Biedronce są super” - następnie sporo kontrowersji wywołał order przyznany przez prezydenta Komorowskiego dyrektorowi Biedronki.

CZYTAJ WIĘCEJ: Czy Ewa Kopacz bierze kasę za reklamę „Biedronki”? W TVP powtarzała radośnie: „Mieszkam blisko, warzywa tam są super!”

O wyliczeniach IMM napisał branżowy serwis press.pl. Z monitoringu Instytutu wynika, że liczba wzmianek na temat sieci dyskontów Biedronka, które od 1 do 29 lipca br. ukazały się w mediach społecznościowych, na portalach internetowych, w telewizji, radiu i prasie, sięgnęła blisko 30 tysięcy. Wcześniej o Biedronce w mediach społecznościowych i tradycyjnych wspominano średnio od 12 do 18 tys. razy przez miesiąc.

lw, press.pl


Książka, którą warto przeczytać!

Państwo jednej partii” autorstwa Zbigniewa Żmigrodzkiego. Pozycja dostępna wSklepiku.pl.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych