Miłosz Lodowski, szef kampanii wyborczej Pawła Kukiza w wyborach prezydenckich podkreślił na antenie Telewizji Republika, że nie zmienił się katalog wartości, jakie wyznają Polacy.

Lodowski, który był gościem programu „Magazynek opinii”, podkreślił, że dobry wynik Pawła Kukiza to zasługa wyborców.

Polacy po prostu tego chcieli

— podkreślił szef kampanii wyborczej muzyka.

Ludzie chcą, aby ich traktowano serio, żeby mówiono do nich o poważnych rzeczach i żeby można było zaufać osobie generującej przekaz. Nasi wyborcy są po prostu Polakami

— podkreślił gość Telewizji Republika.

Miłosz Lodowski podkreślił, że wyborcy Pawła Kukiza wyznają tradycyjne wartości, jakie zawsze były szanowane w Polsce.

Przez tysiąc lat polska państwowość była fundowana na triadzie Bóg, Honor, Ojczyzna i nikomu to nie przeszkadzało. Dlaczego mamy to zmieniać teraz? To, co jest sprawdzone i właściwe będzie działać

— stwierdził Lodowski.

Wyborcy Pawła Kukiza są osobami, które przez wiele lat tak zwanej polskiej wolności były lekceważone przez polityków. Oni chcą zachowania honoru i prawdy i na takich kandydatów głosują. Chcą mieć szacunek do siebie i móc realizować swoje potrzeby w Polsce

— zaznaczył gość programu „ Magazynek opinii”.

Szef kampanii wyborczej Kukiza podkreślił, że opinie przedstawicieli młodego pokolenia bardzo często są ignorowane. Lodowski nie wykluczył również możliwości współpracy z innymi środowiskami politycznymi.

Głos naszego pokolenia jest całkowicie pomijany w debacie publicznej, jedyną możliwością jest kupienie biletu i wylot za granicę. To głos pokoleniowy będzie odgrywał główną rolę w ruchu Pawła Kukiza, nie konotacje partyjne

— mówił Miłosz Lodowski odpowiadając na pytanie o współpracę z Kongresem Nowej Prawicy i częścią Ruchu Narodowego.

gah/telewizjarepublika.pl