„wSieci”: Ujawniamy spisek w kancelarii premiera. Politycy, media i urzędy publiczne w brudnej kampanii przeciwko PiS

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź

W najnowszym numerze tygodnika „wSieci” ujawniamy nieczyste zagrania władzy i zaprzyjaźnionych z nią instytucji. Wszystko po to, aby wyeliminować opozycję.

Wszystko wskazuje na to, że wobec przeciwników politycznych są używane instytucje państwa: media publiczne, nadzór finansowy, ABW i prokuratura

— kulisy kampanii wyborczej obozu władzy odkrywa na łamach tygodnika Marcin Wikło.

Zajrzeliśmy za kulisy kampanii wyborczej obozu władzy. Kampanii skupionej na dwóch tematach: rzekomej aferze SKOK (choć żadnej afery nie ma) i brutalnych wrzutkach smoleńskich. I w jednym z politykami PO trzeba się zgodzić: w obu sprawach przydałyby się komisje śledcze. Ich zadaniem powinno być jednak zbadanie skali łamania prawa i demokracji przez obóz władzy

— pisze dziennikarz.

Z zebranych przez nas informacji wyłania się ponury obraz całkowicie zdeprawowanego państwa i cynicznych polityków obozu rządowego, w których głowach kilka miesięcy temu zrodził się perfidny plan zaatakowania całego sektora spółdzielczości finansowej

— pisze Wikło i podaje dwa powody prowadzenia takich działań:

Po pierwsze, uznano, że w ten sposób uderzy się w liderów opozycji. Po drugie, stojący za władzą wielki kapitał czuje kres eldorado. Wciągnięci w pułapkę kredytów frankowych ludzie się buntują, a Trybunał Konstytucyjny właśnie uznał za niezgodny z ustawą zasadniczą przepis o bankowym tytule egzekucyjnym.

Jak więc wygląda atak na SKOK-i? Wikło stosuje wymowne porównanie - Nagonka na SKOK-i szybko przybrała skalę, którą można porównać chyba tylko z nielegalną inwigilacją prawicy w latach 90., prowadzoną przez wojskowe i postubeckie służby.

Metody są bardzo podobne: kampania medialnych kłamstw i dezinformacji, prowokacje, śledztwa stosowane jako represje. Wszystko realizowane jednym frontem, jakby na rozkaz

— podkreśla dziennikarz.

Marcin Wikło przestawia chronologię wydarzeń i publikacji medialnych dotyczących SKOK-ów, które stanowią kolejne elementy realizacji precyzyjnego planu PR-owców Platformy.

Więcej na ten temat w najnowszym numerze tygodnika „wSieci”, w sprzedaży od 20 kwietnia br., teraz także w formie e-wydania dostępnego na tablety i smartfony w AppStore i Google Play. Wystarczy pobrać bezpłatną aplikację wSieci, działającą na platformach iOS i Android.

Szczegóły TUTAJ

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych