Portal wPolityce.pl drugim najbardziej opiniotwórczym medium internetowym. Wyprzedzamy tvn24.pl i gazeta.pl

Fot. Instytut Monitorowania Mediów
Fot. Instytut Monitorowania Mediów

Miło nam poinformować, że z miesiąca na miesiąc rośnie prestiż portalu wPolityce.pl. Kolejny raz jesteśmy w ścisłej czołówce rankingu cytowalności. Nasz portal znalazł się na podium tuż za Onetem, wyprzedzając takie portale jak tvn24.pl, gazeta.pl czy natemat.pl

Portal wPolityce.pl jednym z najczęściej cytowanych mediów internetowych w Polsce. Nasz serwis zajął drugą pozycję w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów Instytutu Monitorowania Mediów.

Z danych IMM wynika, że w lutym portal wPolityce.pl był cytowany 62 razy. Lepsze wyniki miał jedynie onet.pl. Nasz portal znalazł się w ścisłej czołówce zestawienia. Za naszymi plecami uplasowały się m.in. media dużo większe i dysponujące pokaźniejszymi środkami.

Fot. Instytutu Monitorowania Mediów.
Fot. Instytutu Monitorowania Mediów.

Dobre notowania ma również tygodnik „wSieci”. Pismo znajduje się na czwartym miejscu lutowego zestawienia. „wSieci” było w lutym cytowane 62 razy.

Fot. Instytutu Monitorowania Mediów.
Fot. Instytutu Monitorowania Mediów.

Badanie przeprowadzono na podstawie 4 498 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 28 lutego 2015 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4 566 razy (3056 razy w prasie, 862 w telewizji i 648 w radio).

Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów:

— prasowych, — portali internetowych, — stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

Badanie nie obejmuje cytowań, opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły się one w prasie, radio bądź w telewizji.

Instytut Monitorowania Mediów prowadzi badanie nieprzerwanie od września 2003 r. Raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” dostarcza informacji na temat liczby cytatów z mediów ukazujących się w innych mediach, z wyłączeniem agencji informacyjnych i przedruków. Stała wysoka liczba cytowań to jeden z elementów mających wpływ na zwiększenie wiarygodności i opiniotwórczości danego medium. Raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” jest często wykorzystywany przez media, m.in. w opisach ich osiągnięć i sukcesów oraz w analizach czytelnictwa i sprzedaży.

Instytut Monitorowania Mediów monitoruje ponad 1000 tytułów prasowych, niemal sto stacji radiowych i telewizyjnych oraz polskie zasoby internetu wraz z social media.

Stale rosnąca pozycja portalu wPolityce.pl jest dla nas wielką radością. Przy tej okazji składamy podziękowania Państwu, naszym Czytelnikom, których wciąż przybywa, a bez których nie osiągnęlibyśmy tak znakomitych wyników.

Ten sukces skłania nas do jeszcze cięższej pracy.

Zapraszamy na nasz profil na Facebooku


Świąteczne wydanie tygodnika „wSieci” już w sprzedaży, a w nim aż 132 strony niezwykle ważnych i aktualnych tematów, ciekawych tekstów i znakomitych fotografii.

Z nowym numerem tygodnika również dodatek specjalny „Historia pisana inaczej”, a także w prezencie niezwykła książka, która odmienia życie - „Święta Siostra Faustyna i Boże Miłosierdzie”.

wSieci” - Największy konserwatywny tygodnik opinii w Polsce  w sprzedaży także w formie e-wydania. Szczegóły na: http://www.wsieci.pl/e-wydanie.html.

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony.

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.